Gravid efter sen abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.221 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2012

LuQa

Hej alle sammen

jeg fødte den 22 nov en dreng (Noah) i uge 20 da han desværre havde rygmarvsbrok og vi var derfor nødt til at sige farvel til vores drømme baby. Mit spørgsmål er så hvornår kan man blive gravid igen efter en sen abort? 

til jer der har prøvet det, hvor lang tid gik der før i igen var gravide? 

Håber i kan hjælpe mig med lidt svar

kram Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Carina:-)

LuQa skriver:

Hej alle sammen

jeg fødte den 22 nov en dreng (Noah) i uge 20 da han desværre havde rygmarvsbrok og vi var derfor nødt til at sige farvel til vores drømme baby. Mit spørgsmål er så hvornår kan man blive gravid igen efter en sen abort? 

til jer der har prøvet det, hvor lang tid gik der før i igen var gravide? 

Håber i kan hjælpe mig med lidt svar

kram Mia

HCG skal lige ud af kroppen,men i princippet så kan du blive gravid lige efter.

Ved senaborter kan der godt gå 1-2 mdr inden man har ægløsning,især hvis du ikke har fået piller imod mælk.

Anmeld

16. december 2012

Zafir

Vi prøvede igen efter ca et halvt år (5 mrd) og blev gravide efter 3 mrd...

Det var ikke noget vi skulle, det var mest følelser at komme over.

Desværre havde vi så en spontan abort ved den graviditet og blev så gravid ca 5 mrd efter igen. Som nu er Frigg.

Anmeld

16. december 2012

LuQa

Carina:-) skriver:

HCG skal lige ud af kroppen,men i princippet så kan du blive gravid lige efter.

Ved senaborter kan der godt gå 1-2 mdr inden man har ægløsning,især hvis du ikke har fået piller imod mælk.

Tak for dit svar jeg har fået pille imod mælk og det er nu heller ikke fordi jeg planlægger at blive gravid lige nu og her bare mere min nysgerrighed der driller

Anmeld

16. december 2012

LuQa

Zafir skriver:

Vi prøvede igen efter ca et halvt år (5 mrd) og blev gravide efter 3 mrd...

Det var ikke noget vi skulle, det var mest følelser at komme over.

Desværre havde vi så en spontan abort ved den graviditet og blev så gravid ca 5 mrd efter igen. Som nu er Frigg.

Tak for dit svar dejligt at det lykkedes for jer til sidst det må ha været en hård omgang 

Anmeld

16. december 2012

Zafir

LuQa skriver:

J

Tak for dit svar dejligt at det lykkedes for jer til sidst det må ha været en hård omgang 

Ja. Det har været en sindssyg hård omgang og heldigvis føles Frigg som et fantastisk mirakel, selvom det har været umenneskeligt på vejen.
Vi tænker stadig på spunken, som sorgen er meget mindre nu...

Efter Frigg har jeg valgt at blive stereliseret, da det var alt for hårdt at være gravid med Frigg.

Håber og krydser fingre for et snarligt nyt mirakel til jer. <3

Anmeld

16. december 2012

LuQa

Zafir skriver:

Ja. Det har været en sindssyg hård omgang og heldigvis føles Frigg som et fantastisk mirakel, selvom det har været umenneskeligt på vejen.
Vi tænker stadig på spunken, som sorgen er meget mindre nu...

Efter Frigg har jeg valgt at blive stereliseret, da det var alt for hårdt at være gravid med Frigg.

Håber og krydser fingre for et snarligt nyt mirakel til jer. <3

Kan godt forstå dig og kender følelsen. Det er så forfærdeligt hårdt har heller ikke planer om at blive gravid lige nu, skal først sørge over tabet på noah men min nysgerrighed har det med at løbe af med mig

Anmeld

17. december 2012

Zafir

LuQa skriver:

Kan godt forstå dig og kender følelsen. Det er så forfærdeligt hårdt har heller ikke planer om at blive gravid lige nu, skal først sørge over tabet på noah men min nysgerrighed har det med at løbe af med mig

Problemet med mig er at med min store datter, blev jeg gravid bare jeg vrikkede foran min mand

Men spunken og den imellem og Frigg, det tog noget længere tid, så der var det faktisk endnu hårdere, fordi jeg havde det der hul i hjertet... - Som du sikkert også kender.

Jeg kan så sige at når baby, så er i dine arme, så fylder det også hullet i hjertet... Men tabet vil altid være der.

Anmeld

17. december 2012

Elgaard73

Hvor gør det mig ondt at høre om din lille Noah... Verden er bare så uretfærdig nogle gange....

Min veninde var også igennem en sen abort omkring samme tid som dig... Og hun stod altså med en ny positiv test ca. 4 uger efter... Og har idag den skønneste søn...

Kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.