Anonym skriver:
Åh jeg kan sådan skamme mig..
Det er gået skidt herhjemme i snart et par år. Min mand distancerer sig, og jeg er en mokke. Jeg har været så misundelig på ham, når han skulle ud. Jeg kunne knapt unde ham, at komme ud! Jeg var bitter over mange gamle ting.. Jeg var noget af en strigle!
Nu er han i biffen med en kammerat. Og jeg har ikke været sur på ham inden han skulle afsted (som jeg desværre meget ofte har været). Jeg gav ham et kys, sagde rigtig god tur, og hils vennen. Og jeg har ikke skrevet til ham, om hvor irriterende det var, at ungen græd i en time, inden han sov. (Som jeg ellers før har gjort - jeg ved ikke helt hvorfor. Måske for at få ham til at have dårlig samvittighed, eller noget)
Og hvor jeg dog håber, at jeg kan vende skuden nu! Jeg elsker ham, og vil det her forhold. Vi har børn, og de er sat i verden med kærlighed. Og den kærlighed, skal jeg genfinde.
Jeg håber, at jeg får vendt det nu. Jeg er vitterligt blevet en mokke! Men det skal være slut nu! Jeg skal lægge fortiden bag mig, og fokusere på, hvor godt det føles at gøre noget godt for min mand 
Jeg måtte vist ud med det.. Tak hvis du læste med
Og så håber jeg, at det gav mening.