Jeg er en mokke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Hvis forholdet går skævt i forvejen vil jeg gætte på det er af frygt og savn,. ;-) Men held og lykke med det  Håber den ''sure''mokke forsvinder nemt og glat uden det bliver for hårdt hvis du forstår.

Jeg forstår og mange tak! Det skal lykkes - han er jo manden for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

onlyme

Anonym skriver:

Jeg forstår og mange tak! Det skal lykkes - han er jo manden for mig

Godt du er så beslutsom,.!
Held og lykke med det,.
Håber der er lys for enden af jeres forhold <3

Anmeld

17. december 2012

aarhusmor

Jeg lover dig at når man erkender det, så kan man ændre det. Det er sket her, så hold stilen og flot du gør det

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Åh jeg kan sådan skamme mig..

Det er gået skidt herhjemme i snart et par år. Min mand distancerer sig, og jeg er en mokke. Jeg har været så misundelig på ham, når han skulle ud. Jeg kunne knapt unde ham, at komme ud! Jeg var bitter over mange gamle ting.. Jeg var noget af en strigle!

Nu er han i biffen med en kammerat. Og jeg har ikke været sur på ham inden han skulle afsted (som jeg desværre meget ofte har været). Jeg gav ham et kys, sagde rigtig god tur, og hils vennen. Og jeg har ikke skrevet til ham, om hvor irriterende det var, at ungen græd i en time, inden han sov. (Som jeg ellers før har gjort - jeg ved ikke helt hvorfor. Måske for at få ham til at have dårlig samvittighed, eller noget)

Og hvor jeg dog håber, at jeg kan vende skuden nu! Jeg elsker ham, og vil det her forhold. Vi har børn, og de er sat i verden med kærlighed. Og den kærlighed, skal jeg genfinde.

Jeg håber, at jeg får vendt det nu. Jeg er vitterligt blevet en mokke! Men det skal være slut nu! Jeg skal lægge fortiden bag mig, og fokusere på, hvor godt det føles at gøre noget godt for min mand

Jeg måtte vist ud med det.. Tak hvis du læste med Og så håber jeg, at det gav mening.

hvor du sej

Anmeld

17. december 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Det er gået skidt herhjemme i snart et par år. Min mand distancerer sig, og jeg er en mokke. Jeg har været så misundelig på ham, når han skulle ud. Jeg kunne knapt unde ham, at komme ud! Jeg var bitter over mange gamle ting.. Jeg var noget af en strigle!

Nu er han i biffen med en kammerat. Og jeg har ikke været sur på ham inden han skulle afsted (som jeg desværre meget ofte har været). Jeg gav ham et kys, sagde rigtig god tur, og hils vennen. Og jeg har ikke skrevet til ham, om hvor irriterende det var, at ungen græd i en time, inden han sov. (Som jeg ellers før har gjort - jeg ved ikke helt hvorfor. Måske for at få ham til at have dårlig samvittighed, eller noget)

Og hvor jeg dog håber, at jeg kan vende skuden nu! Jeg elsker ham, og vil det her forhold. Vi har børn, og de er sat i verden med kærlighed. Og den kærlighed, skal jeg genfinde.

Jeg håber, at jeg får vendt det nu. Jeg er vitterligt blevet en mokke! Men det skal være slut nu! Jeg skal lægge fortiden bag mig, og fokusere på, hvor godt det føles at gøre noget godt for min mand

Jeg måtte vist ud med det.. Tak hvis du læste med Og så håber jeg, at det gav mening.

Hvor r det flot af dig !!
Jeg var ligesom dig og det kostede mig forholdet for lidt over en månede siden
Har virkelig indset hvor en kælling jeg var men desværre forsent..

Mit råd - tænk en gang mere over det inden du taler

Anmeld

17. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

jeg ka også være sådan (indeni) - men vi har øvet rigtig meget i at jeg siger "iih hvor jeg under dig den tur og hvor skal du ha det sjovt - jeg blir bare misundelig fordi jeg også snart vil afsted " - og så må jeg jo se om jeg ka finde noget sjovt at lave - for så passer han datteren uden tøven

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Hvor r det flot af dig !!
Jeg var ligesom dig og det kostede mig forholdet for lidt over en månede siden
Har virkelig indset hvor en kælling jeg var men desværre forsent..

Mit råd - tænk en gang mere over det inden du taler

Det er jeg ked af at høre

Vores forhold er også der, hvor det er nu eller aldrig. Det skal blive bedre nu, ellers kan vi ikke holde til det.

Håber du er ok!

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Hvor er jeg positivt overrasket over jeres svar! Det varmer virkelig. Jeg oprettede tråden, fordi jeg vist havde brug for at lette mit hjerte. Frygtede de mindre positive kommentarer, der jo kan komme, når man opretter disse tråde.

Men <3 til jer! Det varmer, og giver mig et kæmpe boost! Jeg kan godt ændre det!

Tak skal i have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.