Snottet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. december 2012

JS<3

Hejsa alle sammen.

håber inderligt at i kan give nogle gode råd til en første gangs mor.

lille alberte på knap 11 uger, er blevet smittet, hun hoster og hoster, snotter og snotter. øv, hun er så trist. Hvad pokker gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

B&J

Når hun sover kan du så få det stykke hovede er lidt op feks en bog under madressen???

snotten suger du ud med en næsesuger ved de ikke kan lig det de skriger og græder tit men det hjælper og de får luft, hvis der er helt lukket til så et par dråber saltvand

Anmeld

16. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Husk at når du bruger næsesugeren, så ska du holde for det næsebor du ik suger i! 

Og ellers som enanden også skriver, så lig en tlf bog under madressen i hovedeenden. Rigtig god bedring med hende! Vh stine

Anmeld

16. december 2012

JS<3

B&J skriver:

Når hun sover kan du så få det stykke hovede er lidt op feks en bog under madressen???

snotten suger du ud med en næsesuger ved de ikke kan lig det de skriger og græder tit men det hjælper og de får luft, hvis der er helt lukket til så et par dråber saltvand

God ide med hovedet, den er allerede fixet (: 

den suger køber jeg på apoteket?

jeg har saltvand til øjne, det er vel ikke det?

og tusind tak for hjælpen!

Anmeld

16. december 2012

JS<3

StineW79 skriver:

Husk at når du bruger næsesugeren, så ska du holde for det næsebor du ik suger i! 

Og ellers som enanden også skriver, så lig en tlf bog under madressen i hovedeenden. Rigtig god bedring med hende! Vh stine

Det husker jeg. Mange tak

Anmeld

16. december 2012

B&J

JS<3 skriver:

det er bare alm saltvands dråber, dem kan man købe på apoteket..

næsesuger kan du købe i føtex bilka osv ved ikke om man kan få dem på apoteket men prøv at spørge...

og håber self hun snart for det godt igen, for det er en hård omgang vi er selv hele turen igennem her hjemme

Anmeld

16. december 2012

JS<3

B&J skriver:

det er bare alm saltvands dråber, dem kan man købe på apoteket..

næsesuger kan du købe i føtex bilka osv ved ikke om man kan få dem på apoteket men prøv at spørge...

og håber self hun snart for det godt igen, for det er en hård omgang vi er selv hele turen igennem her hjemme

Tak! 

Årh det er bare så hård, hun er næsten kommet over sin forstoppelse (døjer dog stadig lidt med den) Hun var til kiropraktor med spændinger i mave ryg og skal faktisk derop igen tirsdag. Kæresten's børn har været her i weekenden og der er bare ikke blevet taget hensyn, så hun har ikke lukket et øje, og nu er hun snottet øv

god bedring til jer derhjemme 

Anmeld

16. december 2012

B&J

JS<3 skriver:

Tak! 

Årh det er bare så hård, hun er næsten kommet over sin forstoppelse (døjer dog stadig lidt med den) Hun var til kiropraktor med spændinger i mave ryg og skal faktisk derop igen tirsdag. Kæresten's børn har været her i weekenden og der er bare ikke blevet taget hensyn, så hun har ikke lukket et øje, og nu er hun snottet øv

god bedring til jer derhjemme 

puhhh sikke en hård weekend i har haft.....

håber snart hun har det godt igen især med forstoppelsen, og det med snotten og hosten ja det skal nok gå over, det er bare super hårdt og især når de har den alder de ikke lige kan sige mor det er træls eller det er træls

og mange tak

Anmeld

16. december 2012

JS<3

B&J skriver:

puhhh sikke en hård weekend i har haft.....

håber snart hun har det godt igen især med forstoppelsen, og det med snotten og hosten ja det skal nok gå over, det er bare super hårdt og især når de har den alder de ikke lige kan sige mor det er træls eller det er træls

og mange tak

Ja, og så lige op til jul. Det ikke sjovt.

nej, de skriger nemlig bare

Anmeld

16. december 2012

Mussen2

JS<3 skriver:

Det er det samme saltvand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.