Hvad havde i gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

De sidste 2 måneder har bare været hårde! 

Først havde vores søn slem øjenbetændelse, så skoldkopper, så dirre, så influenza, så halsbetændelse og nu slem dirre igen! :-( 

vi har skiftet med at holde fri med haMinhs s far er næsten lige startet på nyt job, så han er træt af at have holdt så meget fri så jeg har været lidt mere væk end ham. Jeg er i løntilskud.. 

Sagen er den at jeg lå med opkast og dirre i onsdags, torsdag og fredag. Og nu har min dreng fået slem dirre og spiser slet intet! Har været på Lægevagten i 3 timer.. 

Så jeg blir nok nød til at blive hjemme igen i morgen ved bare at arbejdet ikke syntes det er iorden. Men hvad skal jeg dog gøre? 

Vi har ingen andre det kan passe.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Joan ( Smallie )

Har du måske en mulighed for en mormor eller noget. Ved godt det ikke er det man har lyst til når det er ens barn der er syg men nogen gang kan det være en god ting at ungerne lige kommer lidt væk fra det hele når de bliver ved med at køre rundt i sygdom.

Held og lykke med det.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Har du måske en mulighed for en mormor eller noget. Ved godt det ikke er det man har lyst til når det er ens barn der er syg men nogen gang kan det være en god ting at ungerne lige kommer lidt væk fra det hele når de bliver ved med at køre rundt i sygdom.

Held og lykke med det.

Nej min mormor vil ikke.. Da hun ikke har det helt godt, og farmor er 81 og kan ikke løbe rundt efter en på halvandet år min far bor i tyskland og min mor er alkoholiker. 

Hans fars familie arbejder selv og bedsteforældrene har ikke set ham før

Anmeld

16. december 2012

MorDk

Ja personligt så ville jeg blive hjemme!

jeg ved godt man også skal passe sit job. MEN mine børn er vigtigst så hvis De er syge ønsker jeg selv at være hos dem. Eller farmand... er hjemme...

Det er ikke nemt med syge unger og arbejde øvøv

Håber I finder en løsning!

Anmeld

16. december 2012

Pige2009

Bliv hjemme! Jeg bor alene med min datter og her er kun mig til at blive hjemme altid. Sygdom sker altid, når der er mindst belejligt, men du skal ikke have dårlig samvittighed, når I reelt ER syge. Det er jo en ærlig sag

Anmeld

16. december 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

De sidste 2 måneder har bare været hårde! 

Først havde vores søn slem øjenbetændelse, så skoldkopper, så dirre, så influenza, så halsbetændelse og nu slem dirre igen! :-( 

vi har skiftet med at holde fri med haMinhs s far er næsten lige startet på nyt job, så han er træt af at have holdt så meget fri så jeg har været lidt mere væk end ham. Jeg er i løntilskud.. 

Sagen er den at jeg lå med opkast og dirre i onsdags, torsdag og fredag. Og nu har min dreng fået slem dirre og spiser slet intet! Har været på Lægevagten i 3 timer.. 

Så jeg blir nok nød til at blive hjemme igen i morgen ved bare at arbejdet ikke syntes det er iorden. Men hvad skal jeg dog gøre? 

Vi har ingen andre det kan passe.  

med fare for at få på hatten, så syntes jeg altså at du skal blive hjemme og lade din mand tage på job. Han er i nystartet job og skal gerne kunne beholde det, men du er i løntilskud.

Og  det er bestemt ikke fordi jeg ikke har respekt for folk i løntilskud, men syntes bare det er vigtiger at prioritere det faste job i har, så i ikke begge skal være på dagpenge eller kontanthjæpe.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

med fare for at få på hatten, så syntes jeg altså at du skal blive hjemme og lade din mand tage på job. Han er i nystartet job og skal gerne kunne beholde det, men du er i løntilskud.

Og  det er bestemt ikke fordi jeg ikke har respekt for folk i løntilskud, men syntes bare det er vigtiger at prioritere det faste job i har, så i ikke begge skal være på dagpenge eller kontanthjæpe.

Sådan har vi det også. Og skal på barsel til april og der stopper det jo også. Og han skal jo helst beholde sit job.. 

Men åh, hader bare at ringe.. Føler ikke de tror på mig

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Bliv hjemme! Jeg bor alene med min datter og her er kun mig til at blive hjemme altid. Sygdom sker altid, når der er mindst belejligt, men du skal ikke have dårlig samvittighed, når I reelt ER syge. Det er jo en ærlig sag

Bliver også hjemme.. Men føler bare ikke de tror på mig på arbejdet s:

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja personligt så ville jeg blive hjemme!

jeg ved godt man også skal passe sit job. MEN mine børn er vigtigst så hvis De er syge ønsker jeg selv at være hos dem. Eller farmand... er hjemme...

Det er ikke nemt med syge unger og arbejde øvøv

Håber I finder en løsning!

Jeg bliver også hjemme.. Men ved bare at de snakker på arbejdet. Og føler ikke de tror på mig.. På 2 måneder har jeg kun haft to uger hvor jeg har været der hver dag s:

Anmeld

19. december 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Bliver også hjemme.. Men føler bare ikke de tror på mig på arbejdet s:

Det er bare uheldigtemmen det siger jo noget om, at du har en høj arbejdsmoral, når du har dårlig samvittighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.