Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sad lige og samlede billeder til årets kalender..
Så tænkte at jeg lige ville dele lidt med jer herinde..
Nogen af dem er fra i sommer.. Men det er vidst også lidt længe siden at jeg har delt nogen billeder..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nåååå så dejlig han er
jeg er helt vild med det billede hvor han kigger på fiskene, han udstråler, hele livet glæde der, ej hvor er det fantastisk
sikke en dejlig basse, og kan godt lide det sidste billede hvor du har ham i ringslynge
B&J skriver: Nåååå så dejlig han er jeg er helt vild med det billede hvor han kigger på fiskene, han udstråler, hele livet glæde der, ej hvor er det fantastisk
Han var ret facineret af dem hehe..
skovrup skriver: sikke en dejlig basse, og kan godt lide det sidste billede hvor du har ham i ringslynge
Det var også en dejligt dag..
ano14316 skriver: Han var ret facineret af dem hehe..
det kan man se og det utryk er 100% daniel han elsker også fisk og de er så spænde
B&J skriver: det kan man se og det utryk er 100% daniel han elsker også fisk og de er så spænde
Århhhh hvor fint
ano14316 skriver: sad lige og samlede billeder til årets kalender.. Så tænkte at jeg lige ville dele lidt med jer herinde.. Nogen af dem er fra i sommer.. Men det er vidst også lidt længe siden at jeg har delt nogen billeder..
Bassemor<3 skriver: hold nu hvor er han skøn ! Fantastiske øjne !!
hold nu hvor er han skøn ! Fantastiske øjne !!
tark... ja de er fantastiske...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128