Jeg er gift med en syrisk mand og vi foelger jo derfor selvfoelgelig meget med i nyhederne for alt der har med Syrien at goere. Hele min mands familie bor i Syrien bortset fra hans ene bror der er gift og bosat i england, saa vi har vaeret meget bekymrede for hans familie og specielt hans ene bror som er i militaeret (hans yngste bror skulle ogsaa i militaeret nu men ham har vi faaet listet ud og han bor nu paa vores sofa, heldigvis).
Men selvom det har foeltes taet saa, saa var det alligevel langt vaek da hans familie havde det godt trods alt, lige indtil i gaar hvor vi fik af vide at hans faetter (som han naermest er vokset op med) er blevet draebt af en bombe, de maette identificere ham med dna da han blev fundet i stumper og stykker.
Nu er krigen pludselig meget taet paa, havde aldrig troet at jeg skulle staa i den situation.
Hvordan skal man haandtere det? Hvordan skal man troeste sin mand, ikke blot med tabet af faetteren, men hele den situation hans familie er i.
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlaeg, skal bare af med mine frustrationer. Det er forfaerdeligt at gaa og vente paa daarligt nyt konstant
Anmeld