Nogen der kan berolige mig?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

ja har over de sidste par dage begyndt at få smerter i underlivet og her til aften har jeg plet blødt, prøvede først at goggle det og det første der kom frem var KRÆFT!

Skal til lægen i morgen fordi jeg havde en dårlig fornemmelse i kroppen og har bestilt tid til en celle forandrings prøve, og nu det her med smerter og blødning, er det min krop der spiller mig et puds eller kan der være noget? Hilsen den meget unge ulykkelige pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

B&J

det kan sagtens være blærebetændelse for det er ikke altid man har ondt når man tisser og hvis det har sidet længe nok kan man godt få ondt i underlivet og pletbløde det har jeg prøvet

men håber det ikke er noget alvorligt

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det kan sagtens være blærebetændelse for det er ikke altid man har ondt når man tisser og hvis det har sidet længe nok kan man godt få ondt i underlivet og pletbløde det har jeg prøvet

men håber det ikke er noget alvorligt

det tænkte jeg os først men det havde jeg for nylig og fik piller for det så det kan ikke være det, og min mens er det ikke for der er stadig ca 3 uger til det skal komme

Anmeld

16. december 2012

B&J

Anonym skriver:

det tænkte jeg os først men det havde jeg for nylig og fik piller for det så det kan ikke være det, og min mens er det ikke for der er stadig ca 3 uger til det skal komme

hvorfor kan det ikke være det??? det kan jo være kommet igen sådan en omgang blærebetændelse er nogle gange slemt at slippe af med det kan også være for meget strees

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.