Regnskab for varme, hjælp til at forstå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

Der står et sted: du skal betale 250 kr 

og et andet sted: du skal betale 570 kr 

og sidst : du skal have tilbagebetalt 1.180 kr 

Kommer jeg at få noget tilbage eller skal jeg betale noget , synes dette er forvirrende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

B&J

VENT det er da mærkeligt de 2 øverst betyder du skal betale men den nederste betyder du skal have tilbage det er mærkeligt

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

VENT det er da mærkeligt de 2 øverst betyder du skal betale men den nederste betyder du skal have tilbage det er mærkeligt

Det er netop det jeg ikke fattEr

Anmeld

16. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Det er netop det jeg ikke fattEr

Det kan jeg godt forstå jeg vil ringe imorgen og høre hvad lige det skal betyde

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det vil gør tak for det

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det vil gør tak for det

Anmeld

16. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Det vil gør tak for det

det var så lidt

Anmeld

16. december 2012

Pige2009

Kan du ikke smide den ind i PDF med navn osv streget? For mig er det ikke så ulogisk. Først afregner de jo, hvad du har brugt osv. og såom skal betales. Dernæst modregner de, hvad du allerede har betalt a conto, og så voila!  Jeg er ret sikker på, du skal have penge tilbage, da det er sidste tal, man skal gå efter 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Kan du ikke smide den ind i PDF med navn osv streget? For mig er det ikke så ulogisk. Først afregner de jo, hvad du har brugt osv. og såom skal betales. Dernæst modregner de, hvad du allerede har betalt a conto, og så voila!  Jeg er ret sikker på, du skal have penge tilbage, da det er sidste tal, man skal gå efter 

Kan ikke skanne den ind de har send i brev, men det sidste tal. Står der : du skal derfor have tilbagebetalt 1.180 kr 

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Kan ikke skanne den ind de har send i brev, men det sidste tal. Står der : du skal derfor have tilbagebetalt 1.180 kr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.