Knæk sagde hjertet lige... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Muhmi

Silas vågnede lige op fra hans eftermiddagslur nu her og da jeg så gik ind for at tage ham op, flygtede han simpelthen fra mig og nægtede at blive taget op af mig, skreg og sparkede ud efter mig... Det har jeg aldrig prøvet før.. Jeg bad så Anders om at gå ind efter ham fordi han tydeligvis ikke ville tages op af mig... Anders synes det var noget underligt noget og troede ikke på mig... Men efter Anders så tog ham op (Ingen problemer) og jeg så bad ham sætte Silas ved mig, flygtede Silas fra mig igen og nægtede at sidde i nærheden af mig...

Må indrømme at det ikke var særlig sjovt og jeg sidder helt med tårer i øjnene nu... Hvad dælen har jeg gjort galt??  Kan det have været en drøm hvor jeg har været ond imod ham? Men alligevel, hvor ond kan jeg da have været i den drøm, så onde ting burde han da ikke kunne forestille sig endnu? 

Ej er helt knust... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Krussedulle

Muhmi skriver:

Silas vågnede lige op fra hans eftermiddagslur nu her og da jeg så gik ind for at tage ham op, flygtede han simpelthen fra mig og nægtede at blive taget op af mig, skreg og sparkede ud efter mig... Det har jeg aldrig prøvet før.. Jeg bad så Anders om at gå ind efter ham fordi han tydeligvis ikke ville tages op af mig... Anders synes det var noget underligt noget og troede ikke på mig... Men efter Anders så tog ham op (Ingen problemer) og jeg så bad ham sætte Silas ved mig, flygtede Silas fra mig igen og nægtede at sidde i nærheden af mig...

Må indrømme at det ikke var særlig sjovt og jeg sidder helt med tårer i øjnene nu... Hvad dælen har jeg gjort galt??  Kan det have været en drøm hvor jeg har været ond imod ham? Men alligevel, hvor ond kan jeg da have været i den drøm, så onde ting burde han da ikke kunne forestille sig endnu? 

Ej er helt knust... 

Her ingen kloge ord desværre..

Er selv lidt i samme båd, her er det bare ved sengetid!

Sender en kæmpe

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

Her ingen kloge ord desværre..

Er selv lidt i samme båd, her er det bare ved sengetid!

Sender en kæmpe

Puha, ej det er altså bare så hårdt... 

Er løsrivningsfasen nu her omkring de to år, ved du det?

Anmeld

16. december 2012

liwsmor

Muhmi skriver:

Ej er helt knust... 

jeg ved ikke helt hva det er, men tror det en normal aldre.

psykologisk er det sådan at barn ved 2 års aldre kun ville have den ene, når de når de 3-4 år ville de giftes med det modsætte køn end dem,  vis de en pige ser de op til faren da de ser moren er glad for faren.

her hjemme er det kun mig der dur men for 3 måneder siden var det kun far der virkede . 

Jeg tror ikke det noget med nogen drøm at gør men bar noget med udviklingen at gør .

men græd også tit da jeg ikke virkede og det gør også ondt på min mand at han ikke virker

Anmeld

16. december 2012

Janni.

Har ingen gode råd, her oplever vi det hver aften ved putte tid. Førhen skiftes vi til at putte, nu får Silas selv lov til at vælge, da det skal være en dejlig oplevelse for ham at komme i seng. 

Han kan også få den idé, når han skal skiftes. 

Tror det er fordi de bliver mere bevidste om deres egen vilje og kan trumfe den igennem på nogen punkter. Jeg ved det ikke, bare et bud fra min side. 

fra en mor som ofte bliver skubbet til side af sønnike. 

Anmeld

16. december 2012

B&J

jeg tror det er helt normalt det er ikke så længe siden vi oplevede det samme og det er ikke første gang daniel ville ikke have jeg røre ham tog ham eller noget som helt KUN FAR!!!!!!!

men senere var der ingen ting men ja det gør møg hammer ondt inde i hjertet... men de biver gode ingen sidder og putter med daniel nu

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

liwsmor skriver:

jeg ved ikke helt hva det er, men tror det en normal aldre.

psykologisk er det sådan at barn ved 2 års aldre kun ville have den ene, når de når de 3-4 år ville de giftes med det modsætte køn end dem,  vis de en pige ser de op til faren da de ser moren er glad for faren.

her hjemme er det kun mig der dur men for 3 måneder siden var det kun far der virkede . 

Jeg tror ikke det noget med nogen drøm at gør men bar noget med udviklingen at gør .

men græd også tit da jeg ikke virkede og det gør også ondt på min mand at han ikke virker

Han var også glad for mig efter han lige var faldet ned og kom da han og kyssede mig og alt muligt... Puha, blev bare lige sådan helt 

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

Janni. skriver:

Har ingen gode råd, her oplever vi det hver aften ved putte tid. Førhen skiftes vi til at putte, nu får Silas selv lov til at vælge, da det skal være en dejlig oplevelse for ham at komme i seng. 

Han kan også få den idé, når han skal skiftes. 

Tror det er fordi de bliver mere bevidste om deres egen vilje og kan trumfe den igennem på nogen punkter. Jeg ved det ikke, bare et bud fra min side. 

fra en mor som ofte bliver skubbet til side af sønnike. 

Det kan godt være det er det... Men hold da op... Det føltes helt som om mit hjerte bare lige knækkede midt over

Han er heldigvis, glad nu og har ingen problemer med at hæmnge på mig og kysse og lege

Anmeld

16. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

jeg tror det er helt normalt det er ikke så længe siden vi oplevede det samme og det er ikke første gang daniel ville ikke have jeg røre ham tog ham eller noget som helt KUN FAR!!!!!!!

men senere var der ingen ting men ja det gør møg hammer ondt inde i hjertet... men de biver gode ingen sidder og putter med daniel nu

Han er også blevet god igen, heldigvis!!

Han hænger, kysser, leger og alt det andet han plejer....

Havde bare aldrig prøvet det før, så blev lige helt paf

Anmeld

16. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Han er også blevet god igen, heldigvis!!

Han hænger, kysser, leger og alt det andet han plejer....

Havde bare aldrig prøvet det før, så blev lige helt paf

det gjorde jeg også første gang, men vi har for et ½år siden ca prøvet hvor det var omvendt men det var ikke kun i et dog nej det stod på i 3 uger stakkels far men mor nød det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.