Hjælp til opgave - miljø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2012

fresia

Profilbillede for fresia

Hej piger..
Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor den her ellers ville passe ind, så har bare lagt den her

Jeg er igang med at skrive SSO om klimaforandringer og miljøplanlægning

Jeg har en del af min problemformulering som jeg er gået helt kold med, og ville høre om der var nogle kloge hoveder herinde, der havde nogle guldkort eller ideer

Problemformuleringen lyder: Der ønskes en diskussion af hvilke muligheder og begrænsninger der er i forhold til miljøplanlægning, med fokus på klimaforandringer ..

Det er den del med begrænsningerne jeg ikke kan komme videre med..

Mon der er nogen der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

M (:

Hej piger..
Jeg kunne ikke lige finde ud af hvor den her ellers ville passe ind, så har bare lagt den her

Jeg er igang med at skrive SSO om klimaforandringer og miljøplanlægning

Jeg har en del af min problemformulering som jeg er gået helt kold med, og ville høre om der var nogle kloge hoveder herinde, der havde nogle guldkort eller ideer

Problemformuleringen lyder: Der ønskes en diskussion af hvilke muligheder og begrænsninger der er i forhold til miljøplanlægning, med fokus på klimaforandringer ..

Det er den del med begrænsningerne jeg ikke kan komme videre med..

Mon der er nogen der kan hjælpe??

Hm, en begrænsning kunne vel være økonomi? 

Anmeld

16. december 2012

fresia

Profilbillede for fresia
M (: skriver:

Hm, en begrænsning kunne vel være økonomi? 

Tak for svar

Ja, den havde jeg også selv tænkt lidt over. Tror du det ville være at svare på problemformuleringen hvis man diskuterede mulighederne og begrænsningerne inden for økonomi?

Anmeld

16. december 2012

M (:

Tak for svar

Ja, den havde jeg også selv tænkt lidt over. Tror du det ville være at svare på problemformuleringen hvis man diskuterede mulighederne og begrænsningerne inden for økonomi?

Ellers diskuter mulighederne hvis der intet økonomisk loft var, og så overvej, hvad der rent faktisk er realistisk.. Men ville nok have mere end ét tema.. 

Anmeld

16. december 2012

fresia

Profilbillede for fresia
M (: skriver:

Ellers diskuter mulighederne hvis der intet økonomisk loft var, og så overvej, hvad der rent faktisk er realistisk.. Men ville nok have mere end ét tema.. 

Tak for det, det tror jeg jeg vil gøre

Og så må jeg se om jeg kan finde andre områder også

Anmeld

16. december 2012

M (:

fresia skriver:

Tak for det, det tror jeg jeg vil gøre

Og så må jeg se om jeg kan finde andre områder også

Held og lykke med det (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.