Aner ikke mine levende råd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!
Jeg har et barn på 2 1/2 år som er skilsmisse barn som dele 7/7

Han er simpelthen blevet et mareridt og hvor gør det ondt at sige
Han bander og snakker grimt (siger far har lært ham det) bliver ved at sige han ikke må kunne lide min kæreste for det siger far han ikke må.
Når jeg snakker til ham ignorere han mig, og han er meget bestemmende.
Han spørg hele tiden om det samme som om han ikke vil lytte første gang
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg bruger timeout men nu griner han bare af mig når jeg sætter ham i T.O.
Overvejer at søge fuldforældremyndighed men min eks mand truer mig med død og ødelæggelse hvis jeg gør det. Han vil heller ikke lave en deling der hedder 10/4 - har snakket meget med min kæreste om at give ham fuldt til faderen og melde mig ud for min søns skyld så ikke han bliver så forvirret.. Det gør bare så forfærdeligt ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Hej

Han bander og snakker grimt (siger far har lært ham det) bliver ved at sige han ikke må kunne lide min kæreste for det siger far han ikke må.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg bruger timeout men nu griner han bare af mig når jeg sætter ham i T.O.
Overvejer at søge fuldforældremyndighed men min eks mand truer mig med død og ødelæggelse hvis jeg gør det. Han vil heller ikke lave en deling der hedder 10/4 - har snakket meget med min kæreste om at give ham fuldt til faderen og melde mig ud for min søns skyld så ikke han bliver så forvirret.. Det gør bare så forfærdeligt ondt

Lad være med at give op. Du vil komme til at fortryde det, din søn bliver ikke mindre forvirret, men han vil blive fuld af sorg og savn. 

Anmeld

16. december 2012

aarhusmor

Hvad end du gør, så synes jeg ikke du skal melde dig ud af din søns liv. Du er modvægten til det skidt han lærer.

F.eks. taler man meget om at børn med traumer, klarer sig bedre i livet, hvis de f.eks. møder en voksen som lærer dem at livet kan være på en anden måde. I det her tilfælde er det dig, selvom du er forælder. Og på et tidspunkt når han bliver større, vil din påvirkning også være stor.

Hvad angår lige nu, har din dreng ret til at se sin far ligeså meget som dig.

Men at din x, sætter det så slemt op, er forkert. Man kan tale med familieafdelingen om hvad man kan gøre i den situation, det ville jeg gøre hvis jeg var dig. Måske kan de tage en snak med din x om det.

Anmeld

16. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej

jeg vil sige at din eks er jaloux og prøver at skabe splid mellem jer, og bruger jeres søn som våben, hvilket er forkert.
jeg ved ikke helt hvad man kan gøre ved det.. desværre

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Lad være med at give op. Du vil komme til at fortryde det, din søn bliver ikke mindre forvirret, men han vil blive fuld af sorg og savn. 

Jeg ønsker bestemt heller ikke at give op..
Men jeg er bare i vildrede, jeg ved virkelig hvad jeg skal gøre for at han bliver et dejligt barn igen.
Jeg kan ikke kommunikere med min eks mand, spørg jeg ham f.eks. "Har lidt bøvl med at putte ham, hvordan er det hos dig?" Så er der INTET han sover hele natten og siger ikke en lyd, bander gør han bestemt ikke og han er aldrig utrilfeeds eller tvær.. Vi kan ikke samarbejde om vores dreng, han opdrager på en måde og jeg kan ikke være med..
Han siger hold din kæft mor, for helved osv.. HAN ER TO!?

Anmeld

16. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvis samværet er fastsat af statsforvaltningen ville jeg kontakte dem igen og fortælle om det virkelig dårlige udvikling hos jeres søn og samtidig fortælle, at jeres kommunikation er ringe.

Til slut ville jeg i brevet anmode om, at bopælen bliver hos dig og din søn fx er hos sin far hver anden weekend med en enkelt overnatning eller to i hverdagene den weekend hvor han ikke er hos sin far.

7/7 ordninger laver man ikke med små børn hvor samarbejdet er dårligt og jalousi gør, at faren forsøger at vende barnet imod sin anden familie hos moren. Det er sygt og han ødelægger jeres barn på den måde.

At give ham til faren ville klart være, at gøre ham en kæmpe bjørnetjeneste. Din ekskæreste er tydeligvis ikke et forebillede for jeres søn og absolut heller ikke ansvarlig.

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Hvis samværet er fastsat af statsforvaltningen ville jeg kontakte dem igen og fortælle om det virkelig dårlige udvikling hos jeres søn og samtidig fortælle, at jeres kommunikation er ringe.

Til slut ville jeg i brevet anmode om, at bopælen bliver hos dig og din søn fx er hos sin far hver anden weekend med en enkelt overnatning eller to i hverdagene den weekend hvor han ikke er hos sin far.

7/7 ordninger laver man ikke med små børn hvor samarbejdet er dårligt og jalousi gør, at faren forsøger at vende barnet imod sin anden familie hos moren. Det er sygt og han ødelægger jeres barn på den måde.

At give ham til faren ville klart være, at gøre ham en kæmpe bjørnetjeneste. Din ekskæreste er tydeligvis ikke et forebillede for jeres søn og absolut heller ikke ansvarlig.

Der er ikke noget der er fastsat, det er en privat aftale :/
Han mener desværre det er mig der er en som han siger psykose kælling der ødelægger alt

Anmeld

16. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Der er ikke noget der er fastsat, det er en privat aftale :/
Han mener desværre det er mig der er en som han siger psykose kælling der ødelægger alt

Alene det at han omtaler dig som en psykotisk kælling, fortæller hvem der har psykologiske problemer.

Jeg mener da helt klart, at min ekskæreste er dysfunktionel og roden til rigtig mange af vores problemer, men jeg kunne aldrig finde på at omtale ham som en syg stodder. (Udover i tankerne, når man bliver vred)

Hvis du ellers har bopælen, ville jeg straks stoppe 7/7 ordningen og fortæller ham, at han kan få hver anden weekend. Ønsker han mere må han søge fastsat samvær.

Den der manipulation skal stoppes og din søn skal skånes mest muligt. Det bliver han bedst ved at have faste trygge rammer, hvor den anden forælder ikke bliver svinet til.

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Alene det at han omtaler dig som en psykotisk kælling, fortæller hvem der har psykologiske problemer.

Jeg mener da helt klart, at min ekskæreste er dysfunktionel og roden til rigtig mange af vores problemer, men jeg kunne aldrig finde på at omtale ham som en syg stodder. (Udover i tankerne, når man bliver vred)

Hvis du ellers har bopælen, ville jeg straks stoppe 7/7 ordningen og fortæller ham, at han kan få hver anden weekend. Ønsker han mere må han søge fastsat samvær.

Den der manipulation skal stoppes og din søn skal skånes mest muligt. Det bliver han bedst ved at have faste trygge rammer, hvor den anden forælder ikke bliver svinet til.

Hvor er det rart at du skriver, så føler jeg ikke det er mig der er noget galt med.
Jeg ringer til amtet idag og snakker med dem.

Anmeld

17. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej

Nej nej du må ikke melde dig ud, det vil overhoved ikke hverken gavne din søn eller dig...

puh ha håber jeres situation snart bliver bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.