Jer der ikke har ægløsning hver måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skriver for at blive klogere på, hvordan man egentlig finder ud af at man ikke har ægløsning hver måned?

Har man så fx også kun menstruation hver anden måned?

Tager man ægløsningstests for at finde ud at om den kun er positiv hver anden måned?

Hvad med det "sekret"/udflåd der bliver udskilt i forbindelse med ægløsning - har man dét selvom ægløsningstesten er positiv eks?

Ja håber der er nogle der kan svare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Anonym trådstarter

Ingen? 

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej

Jeg skriver for at blive klogere på, hvordan man egentlig finder ud af at man ikke har ægløsning hver måned?

Har man så fx også kun menstruation hver anden måned?

Tager man ægløsningstests for at finde ud at om den kun er positiv hver anden måned?

Hvad med det "sekret"/udflåd der bliver udskilt i forbindelse med ægløsning - har man dét selvom ægløsningstesten er positiv eks?

Ja håber der er nogle der kan svare 

har du en grund til at mistænke du ikke har ÆL? fordi det er jo langt de fleste der har det

men hvis du er i tvivl, er den nemmeste måde at finde ud af det, at begynde og bruge ÆL tests

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

har du en grund til at mistænke du ikke har ÆL? fordi det er jo langt de fleste der har det

men hvis du er i tvivl, er den nemmeste måde at finde ud af det, at begynde og bruge ÆL tests

Ja, har fået fjernet den ene æggeleder, og så vidt jeg kan læse mig frem til, bør den anden gå ind og tage over, men at det ikke var sikkert.

Burde have ægløsning nu her, men har kun negative tests, men "sekretet" er der.

Anmeld

16. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja, har fået fjernet den ene æggeleder, og så vidt jeg kan læse mig frem til, bør den anden gå ind og tage over, men at det ikke var sikkert.

men det kan jo være din ÆL ligger tidligere eller senere end du lige regner med og den kan også rykke sig fra måned til måned

Anmeld

16. december 2012

come2

Anonym skriver:

Min ÆL kommer en 4 dage efter det sekret mellem 9 og 12 dage efter mens er slut.

Jeg har brugt ÆL teste for at finde ud af min cyklus og lære min krops signaler at kende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.