Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke tillykke.
Der er vildt a tænke på.
Og sikkke en fin datter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Ja, det er da næsten ikke til at tro at det er et helt år siden hun kom til verden. At jeg for et år siden rendte rundt i Rosengårdscentret og købe julegaver og ikke vidste at jeg kl. 18.20 samme dag ville få veer og at hun ville være født 4½ time senere I dag kommer familien på besøg og så skal hun fejres I får lige lidt billedspam: Min lille dejlige snuske - fra dec. 2011 til dec. 2012, et billede for hver måned af hendes liv
Ja, det er da næsten ikke til at tro at det er et helt år siden hun kom til verden. At jeg for et år siden rendte rundt i Rosengårdscentret og købe julegaver og ikke vidste at jeg kl. 18.20 samme dag ville få veer og at hun ville være født 4½ time senere
I dag kommer familien på besøg og så skal hun fejres I får lige lidt billedspam:
Min lille dejlige snuske - fra dec. 2011 til dec. 2012, et billede for hver måned af hendes liv
ej hvor er hun bare SKØN!
Sikke en lille charmør stort tillykke med hende og håber i får en dejlig dag
Hun er så skøn!!Elsker, elsker, ELSKER billedet med tylskørtet!! -ligt tillykke med 1 årsdagen!
tillykke med hende
Stort tillykke med hendes første fødselsdag
Håber hun har haft en dejlig dag, med masser af gaver og forkælelse
Skønne billeder, hun gør sig rigtig godt som "model"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128