julehjælp fra kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

bobbles

Anonym skriver:

jeg vil hører om der er andre der har søgt julehjælp fra kommunen, og om I evt. har fået svar?

jeg fik afvide af min sagsbehandler, at jeg ville få svar I sidste uge, men har ikke hørt noget endnu

jeg er anonym, da jeg syntes det er lidt flovt at søge

nu har jeg ikke hørt før at man kan søge via kommunen ved at min eksmand søgte sidste år men det er via den kirke der ligger i ens sogn så han havde til gaver til hans datter. Han fik ca 750 kr sidst år, han har også søgt i år og han sagde måden man fik svar på var at holde øje med kontoen i morgen eller tirsdag på den måde ved han om han har fået hjælp.. Bare hvis det er nogen trøst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det lyder som en god ide

Er det et legat eller en julekurv, som du har søgt?

det ved jeg ikke det var min sagsbehandler, der hjælp mig med at søge. jeg troede kun der var en ting man kunne søge

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

bobbles skriver:

nu har jeg ikke hørt før at man kan søge via kommunen ved at min eksmand søgte sidste år men det er via den kirke der ligger i ens sogn så han havde til gaver til hans datter. Han fik ca 750 kr sidst år, han har også søgt i år og han sagde måden man fik svar på var at holde øje med kontoen i morgen eller tirsdag på den måde ved han om han har fået hjælp.. Bare hvis det er nogen trøst

okay jeg ved godt at man kan søge I gennem kirken. men vi gjorde det I gennem kommunen, da det var nemmest da jeg alligevel skulle til samtale der.

men jeg tror ikke kommunen sætter penge ind på kontoen
og min sagsbehandler mente at man fik brev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.