Er det for tøset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2012

Nadia&Daniel

Spændende at se Jeres kommentar

Jeg synes måske også selv, at det havde passet bedre, vist jeg boede alene, og det er bestemt IKKE planen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Er dette billede ( http://www.lightinthebox.com/da/haandmalede-stadig-liv-oliemaleri-med-strakte-frame-24-x-24_p343270.html) for tøset??

Eller konet.. Syntes lidt det er sådan noget gamle mennesker har og maskulint ville jeg ikke kalde det

Anmeld

16. december 2012

Kakao

Det kommer helt an på hvad din mand siger til det..

Er det ikke din mand du tænker på? Altså om han vil komme til at synes det er for tøset? (for det gør vel ikke dig noget, at det er tøset)

Men ja, det er det da Min mand ville være ligeglad med hvor mange blomsterbilleder der hænger, da han på ingen måde går op i indretning og ingen mening har ( eller - han synes for det meste at det er fint hvad end jeg finder på). - og jeg har også både blomster i vindueskarmen og på billeder

Anmeld

16. december 2012

BabyMama2

jeg synes at du skal tjekke siden ordenligt først, har set mange skrive om at man ikke skal regne med den side, og at det koster mere at få tingene sendt osv

Anmeld

16. december 2012

Nadia&Daniel

VanessaAndersen skriver:

jeg synes at du skal tjekke siden ordenligt først, har set mange skrive om at man ikke skal regne med den side, og at det koster mere at få tingene sendt osv

Har heldigvis en svigerinde som maler og tegner  så det er bare motivet

Anmeld

16. december 2012

BabyMama2

Nadia&Daniel skriver:

Har heldigvis en svigerinde som maler og tegner  så det er bare motivet

Fedt fedt

Anmeld

16. december 2012

JS<3

Altså herhjemme køre vi hvid / lilla, det er lidt hvad man gør det til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.