de kære fædre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Anonym trådstarter

hvordan kan man ændre sig fra den ene dag til den anden dag

den ene dag snakker vi godt sammen, båede om samværet med vores barn + det løse .. som 2 rigtig gode venner/forældre vil snakke sammen,..

så kan der gå en dag, så kan man slet ikke kende ham .. så svare han ikke på enes beskeder, svare grimt, opføre sig som om han ikke kan se en og vil bestemme det hele.. 

vil gerne have jeg sender billeder til ham af vores barn i ny og næ når barnet er hos mig - men hvorfor ikke omvendt?
hvorfor skal man ligefrem selv opsøge det..

hvorfor skal det være så svært med et dele barn - og det vare ved i mange år endnu

det forvirre mig, for så får man følelsen af HVAD har man nu gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

B&J

det er jo slet  ikke sikkert din x tænker så langt at han skal gøre det med billederne kan være han bare nyder at have jeres barn hos sig

og det kan jo også være hårdt for xen.... måske skal han bare have tid... og det er svær når jeg værken kender dig eller ham

men bare jeres barn har det godt

Anmeld

15. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

hvordan kan man ændre sig fra den ene dag til den anden dag

den ene dag snakker vi godt sammen, båede om samværet med vores barn + det løse .. som 2 rigtig gode venner/forældre vil snakke sammen,..

så kan der gå en dag, så kan man slet ikke kende ham .. så svare han ikke på enes beskeder, svare grimt, opføre sig som om han ikke kan se en og vil bestemme det hele.. 

vil gerne have jeg sender billeder til ham af vores barn i ny og næ når barnet er hos mig - men hvorfor ikke omvendt?
hvorfor skal man ligefrem selv opsøge det..

hvorfor skal det være så svært med et dele barn - og det vare ved i mange år endnu

det forvirre mig, for så får man følelsen af HVAD har man nu gjort

folk kan sagtens ændre sig fra dag til dag.. jeg har ikke oplevet det omkring et barn, men oplevet det.
har du barnet mere end ham eller har i en 7/7.. ??

Anmeld

15. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

folk kan sagtens ændre sig fra dag til dag.. jeg har ikke oplevet det omkring et barn, men oplevet det.
har du barnet mere end ham eller har i en 7/7.. ??

Jeg har barnet mest?

Anmeld

15. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har barnet mest?

så jeg har barnet ca.2 dage hver 14dag..
Jeg ville da være glad hvis min eks intresserede sig for barnet når det ikke var hos ham.. du er jo med til de fleste ting, og igennem billederne er han også.. hvorfor skal han sende til dig, fra en weekend.??
jo hvis der sker noget helt fantastisk...
vær du bare glad for at han vil følge med i barnets liv og lad vær mdd at gøre noget større ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.