Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
her er der lidt billeder af min den yngste der nu allerede er 2 måneder, som tiden dog flyver afsted!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en lille charmetrold, ja tiden flyver afsted, inden man når at se sig om løber de rundt på gulvet (:
JS<3 skriver: Sikke en lille charmetrold, ja tiden flyver afsted, inden man når at se sig om løber de rundt på gulvet (:
tusind tak!
det går alt for stærkt, synes jo lige man har fået dem!
mulle85 skriver: tusind tak! det går alt for stærkt, synes jo lige man har fået dem!
Jeg har det på samme måde med min datter, hun er næsten 11 uger. Og nøj kan hun altså bare mange ting allerede, og så er hun blevet så stor
Han er da også sød
Tiden går hurtigt, det er bare om at prøve at følge med
JS<3 skriver: Jeg har det på samme måde med min datter, hun er næsten 11 uger. Og nøj kan hun altså bare mange ting allerede, og så er hun blevet så stor
man skal huske og nyde dem, de bliver alt for hurtigt store, ku være rart hvis de var små længere tid!
Nessie skriver: Han er da også sød Tiden går hurtigt, det er bare om at prøve at følge med
ja for sulen og vi følger desværre med:p hihi
mulle85 skriver: man skal huske og nyde dem, de bliver alt for hurtigt store, ku være rart hvis de var små længere tid!
Ja, jeg glæder mig nu også til at hun kan lidt mere (:
JS<3 skriver: Ja, jeg glæder mig nu også til at hun kan lidt mere (:
er hun begyndt og grine med lyd så?
mulle85 skriver: er hun begyndt og grine med lyd så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128