ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

har skrevet her inde før om problemer med jag og stikkene smerter i underlivet som stoppede helt fagtis for en uges tid siden og osse med øjet bumser i hovedet 

men nu til problemet har ekstram ømme bryster men kun ved let tryk i går nat kunne jeg ikke sove på maven som jeg plejer men kunne jeg så godt i nat men de er stadig ømme mine brystvorter er ikke ømme vis jeg rør ved dem kun vis jeg trykker dem let mellen 2 fingre på den ene er der ligsom 2små lilla/mørke røde  prikker på den ene og ligsom en ring på den 

sidst jeg var gravid var det brystvorterne der gjorde ondt så ved ikke rigtig om det kan være musklerne under brysterne nogle der har nogle ider om hvad det skyltes eller har prøvet det samme mvh anna 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

FrkZier

Anna111 skriver:

har skrevet her inde før om problemer med jag og stikkene smerter i underlivet som stoppede helt fagtis for en uges tid siden og osse med øjet bumser i hovedet 

men nu til problemet har ekstram ømme bryster men kun ved let tryk i går nat kunne jeg ikke sove på maven som jeg plejer men kunne jeg så godt i nat men de er stadig ømme mine brystvorter er ikke ømme vis jeg rør ved dem kun vis jeg trykker dem let mellen 2 fingre på den ene er der ligsom 2små lilla/mørke røde  prikker på den ene og ligsom en ring på den 

sidst jeg var gravid var det brystvorterne der gjorde ondt så ved ikke rigtig om det kan være musklerne under brysterne nogle der har nogle ider om hvad det skyltes eller har prøvet det samme mvh anna 

hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld

15. december 2012

anna111

FrkZier skriver:

hvor langt er du i din cyklus?

havde mins den 22/11 og regner med at skulle have den igen den 24/12 

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Anna111 skriver:

havde mins den 22/11 og regner med at skulle have den igen den 24/12 

okaj, så det vil sige du faktisk ca har ÆL nu? - så kan det jo sagtens bare være derfor du har ømme bryster

Anmeld

15. december 2012

anna111

nej tror jeg havde æl den 5/12 og plejer aldrig at få ømme bryster når jeg har æl og mit udflåd plejer at ændre sig og det har det heller ikke nu gjorde det der ved den 5-6-7 men tak for svar

Anmeld

15. december 2012

MyBigWish

Anna111 skriver:

For at du er gravid, og at du ikke får din mens juleaften, men i stedet en positiv test  Det kunne da ikke være en bedre julegave 

Anmeld

15. december 2012

anna111

MyBigWish skriver:

For at du er gravid, og at du ikke får din mens juleaften, men i stedet en positiv test  Det kunne da ikke være en bedre julegave 

tak  nej det kunne det virkelig ikke  håber men er osse bange for at blive skuffet 

Anmeld

15. december 2012

anna111

Anna111 skriver:

lige nu gør det enlig osse ondt selv om jeg bare sider stille har måtte tage min bh af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.