bivirkninger fra p-pille stop,eller tidlige graviditetstegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle .. 

jeg er frovirret .,,

vi stoppede med p-piller d. 24 nov. og min mens, kom som ventet lige efter (havde taget pillerne 1 uge over tid for ikke at have mens på min fødselsdag).

har siden testet positiv æl test og vi har haft masser af sex. for ca. 6 dage siden begyndte jeg at få det skidt. Jeg har haft ret mange kraftige mavesmerter og spænden i underlivet( som slemme mens smerter), samt en enkelt gang måtte bøje sammen efter "stød" fra navlen og ned i den ene side,  øget udflåd (og sexlyst), en smule kvalme der kommer og går (ikke noget vildt) jeg er MEGET oppustet og havde ca. 2 dage hvor jeg havde været forstoppet, er yderst følsom (knep en tåre til et reallity program på TLC, som jeg ALDRIG gør), mine brystvorter er yderst følsome (på den der av måde) men ingen ømme bryster ellers.. det der har generet mig mest er SVIMMELHED.. ikke som når man rejser sig for hurtigt, mere som lige inden man besvimer. det kommer og går rigtig hurtigt, og det er ligemeget om jeg ligger på sofaen, er i bad, laver mad eller går en tur nede i byen (som har været begrænset denne uge pga.smeter i underlivet) har muligvis også haft lidt feber agtig en af de første dage..

har læst en del om p-pille stop symptomer (som virklig kom bag på mig)  og om graviditets symptomer som jeg ville mene mere eller mindre minder meget om hinanden. ? hvordan kan man skeldne ud over at vente til test dag ? nogen som har nogen bud ?

jeg blier virkelig frustreret over den svimmelhed og de smerter i maven/ underlivet .. der røg den uges ferie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.