Okay, mine bukser kan ikke længere lukkes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Anonym trådstarter

Hm,, vi prøver at blive gravide og jeg har den seneste uge følte mig meget oppustet, forventer (ikke) mens på mandag, MEN nu kan jeg wsgu ikke lukke mine bukser, det ska siges, da jeg ventede nr. 3 ligende jeg en der var halvvejs, da jeg var i UGE 7, men tog en g-test igår der var negativ, ville være i 3+5 idag, men kan nok ik teste så tdligt, da den var negativ, men h¨berjeg  på tirsdag kan tisse to streger frem, ellers er jeg bare blevet tyk megeet hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Dot D

Jeg håber for jer, at der er en dejlig julegave på vej

Jeg har dog oplevet, at jeg godt kan blive oppustet i dagene op til mens, MEN jeg for at den er der for jer

Anmeld

15. december 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg håber for jer, at der er en dejlig julegave på vej

Jeg har dog oplevet, at jeg godt kan blive oppustet i dagene op til mens, MEN jeg for at den er der for jer

Det har jeg aldrig oplevet at være så oppustet, jeg ligner en ballon!
Åh, det ville være dejligt, at teste positvt på Mandag

Aldrig, har jeg pruttet så meget, eller tisset så meget, fpr den sags skyld, åh håber

Anmeld

15. december 2012

Dot D

Anonym skriver:

Aldrig, har jeg pruttet så meget, eller tisset så meget, fpr den sags skyld, åh håber

Anmeld

15. december 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Anmeld

15. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

jeg håber for dig

men nu vil jeg ikke ødelægge dit håb for meget, MEN alle de symptomer du har beskrevet Her, er totalt de samme symptomer jeg har op til mens...

jeg har meget oppustet mave, super meget luft i maven, jeg tisser KONSTANT , ( gør jeg både Før og efter mens )

og så har jeg EKSTREMT Ømme Bryster hver gang!

Men siger ikke du ikke er gravid, for hvis du aldrug mærker til når mens kommer, så kan det sagtens være en graviditet

Anmeld

15. december 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

jeg håber for dig

men nu vil jeg ikke ødelægge dit håb for meget, MEN alle de symptomer du har beskrevet Her, er totalt de samme symptomer jeg har op til mens...

jeg har meget oppustet mave, super meget luft i maven, jeg tisser KONSTANT , ( gør jeg både Før og efter mens )

og så har jeg EKSTREMT Ømme Bryster hver gang!

Men siger ikke du ikke er gravid, for hvis du aldrug mærker til når mens kommer, så kan det sagtens være en graviditet

Jeg har aldrig haft disse symptomer før, syntes det mærkelgt destarter nu, har dog kke ømme bryster, men det har jeg heller ikke haft imine andre graviditeter,

Håber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.