Så skete det endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2012

sus73

Jeg har ikke været den mest aktive herinde, men alligevel været en del af baby.dk i over to år. 

Jeg har siden sommeren 2010 været igenem 6 forgæves IUI-D og opstart på IVF hvor jeg ikke dannede nogen æg. I februar i år fik jeg beskeden at jeg ikke kan få børn med egne æg, da jeg er gået tidlig i overgangsalder.

Det har været en hård proces, men jeg var alligevel ikke længe om at gøre op med mig selv, at jeg ville tage skridtet videre til ægdonation. Et forsøg på en klinik i Riga lykkedes ikke, da donor ikke kunne levere æg i god kvalitet. Kommunikationen med klinikken var ringe, oplevelsen på stedet heller ikke for god (ægoplægning var ekstrem smertefuld og tog 30 min.) og jeg havde en negativ oplevelse da jeg efterfølgende måtte kæmpe for at få nogen af mine penge retur.

Jeg valgte at skifte til en klinik i Tjekkiet, og fra første dag har jeg følt mig tryg; kommunikationen har været perfekt, og selve forløbet med ægoplægning gik uden problemer.

Jeg fik lagt 2 fine blastocyster op den 30.11. I går, 14 dage efter, fik jeg taget blodprøve. Hcg blev målt til 3690, så jeg er da bare SÅ meget gravid . Fatter det stadig ikke, tænk engang, endelig at opleve en positiv test

Er glad, overrumplet, og nu skal jeg altså bare gå hele vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

modesty

Stort tillykke. 

Anmeld

15. december 2012

MyBigWish

Stort tillykke  Hvor fantastisk!! Er det så tvillinger du venter?  

Anmeld

15. december 2012

M&N

Stort tillykke

Anmeld

15. december 2012

Mutti2B

For hunde da, det er da den bedste nyhed længe

KÆMPE STORT TILLYKKE

Jeg er bare så glad på dine vegne . Jeg forstår godt hvis du er lidt rundtosset . Sikke en lykke du må have følt da du fandt ud af det. Det er da den bedste julegave nogensinde

Spændende om der er to 

Anmeld

15. december 2012

Putomanen

Kæmpe tillykke med det! Hvor er det bare skønt at din drøm er gået i opfyldelse, og den lange kamp endelig er slut

Anmeld

15. december 2012

M (:

sus73 skriver:

Jeg har ikke været den mest aktive herinde, men alligevel været en del af baby.dk i over to år. 

Jeg har siden sommeren 2010 været igenem 6 forgæves IUI-D og opstart på IVF hvor jeg ikke dannede nogen æg. I februar i år fik jeg beskeden at jeg ikke kan få børn med egne æg, da jeg er gået tidlig i overgangsalder.

Det har været en hård proces, men jeg var alligevel ikke længe om at gøre op med mig selv, at jeg ville tage skridtet videre til ægdonation. Et forsøg på en klinik i Riga lykkedes ikke, da donor ikke kunne levere æg i god kvalitet. Kommunikationen med klinikken var ringe, oplevelsen på stedet heller ikke for god (ægoplægning var ekstrem smertefuld og tog 30 min.) og jeg havde en negativ oplevelse da jeg efterfølgende måtte kæmpe for at få nogen af mine penge retur.

Jeg valgte at skifte til en klinik i Tjekkiet, og fra første dag har jeg følt mig tryg; kommunikationen har været perfekt, og selve forløbet med ægoplægning gik uden problemer.

Jeg fik lagt 2 fine blastocyster op den 30.11. I går, 14 dage efter, fik jeg taget blodprøve. Hcg blev målt til 3690, så jeg er da bare SÅ meget gravid . Fatter det stadig ikke, tænk engang, endelig at opleve en positiv test

Er glad, overrumplet, og nu skal jeg altså bare gå hele vejen

Stort tillykke! Hvor er det dejligt at det endelig blev din tur - spændende, om der gemmer sig én eller to guldklumper i maven! 

Anmeld

16. december 2012

sus73

Tusind tak alle sammen

Anmeld

16. december 2012

Miss Kat

Hold da op en masse du har været igennem og så endda på egen hånd. Hatten af herfra!

Stort, stort tillykke, jeg håber, alt går nemt og smertefrit herfra. 

Anmeld

16. december 2012

Jemion

Kæmpe tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.