Jubii! ny lejligehed pr. 1/7.... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Leneur

Er bare superglad for at der endelig var gevinst og den er både fin og stor til os 2 tøser og sådan at det store værelse bliver til min pige når hun skal have sit eget og at jeg kan være på det lille til den tid og stadig er plads til dobbeltseng og skabe. En pæn stor stue, 1 år gammelt køkken, lille altan og nemt til indkøb, bus og familie, så er bare ikke til at skyde igennem nu.

Til dig søde Pia. Håber jeg at din flytning er gået godt og at du bliver glad for at bo i din nye lejlighed.

Knus til jer alle fra en
Super lykkelig Lene Bene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

MetteT

Ej hvor dejligt for jer...
Tillyke med den...

Knus Mette

Anmeld

11. juni 2009

SaNiNa

Hvor er det bare dejlig at hører...

Stort tillykke med den nye lejlighed

Anmeld

11. juni 2009

Leneur

Tak skal i have, ja der er ihvertfald ingen tvivl om at jeg glæder mig til endelig at have mit eget igen og så når jeg både at komme på plads og bygge rede inden min lille pige kommer til verden. 

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
stooort tillykke med det!

Anmeld

11. juni 2009

Leneur

Caroline86 skriver:

stooort tillykke med det!

Tak skal du have søde.

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Leneur skriver:

Tak skal du have søde.

Jeg sagde jo at du nok skulle finde et fantastisk sted

Anmeld

11. juni 2009

Leneur

Caroline86 skriver:

Jeg sagde jo at du nok skulle finde et fantastisk sted

Det gjorde du nemlig kære Caroline, synes bare det var hårdt når det jo var her og nu jeg havde brug for en lejlighed men de næste 19 dage skal jeg hygge med min moder, ud og shoppe et par skabe til lejligheden... for det er der nemlig ikke og så bare glæde mig. Det bedste af det hele er at den er nymalet så det skal jeg ikke tænke på. Nu må tiden bare gå lidt hurtigt, for er lidt utålmodig anlagt på det punkt.

Anmeld

11. juni 2009

Moderator

Leneur skriver:

Det gjorde du nemlig kære Caroline, synes bare det var hårdt når det jo var her og nu jeg havde brug for en lejlighed men de næste 19 dage skal jeg hygge med min moder, ud og shoppe et par skabe til lejligheden... for det er der nemlig ikke og så bare glæde mig. Det bedste af det hele er at den er nymalet så det skal jeg ikke tænke på. Nu må tiden bare gå lidt hurtigt, for er lidt utålmodig anlagt på det punkt.

det lyder bare dejligt, hyggeligt og rart!
Glæder mig til at se billeder når du er faldet til det nye sted!
knus

Anmeld

11. juni 2009

Leneur

Caroline86 skriver:

det lyder bare dejligt, hyggeligt og rart!
Glæder mig til at se billeder når du er faldet til det nye sted!
knus

Hehe ja. Jeg kan ikke finde ud af det med billeder og computere også derfor jeg desværre ikke har et profilbillede på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.