6 år i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Isabella_mor

I dag kan min kæreste og jeg fejre at vi har været kærester i 6 år 

vi har dog ikke planlagt en hel masse, fordi at vi de sidste to weekender har fået bassen passet.. så vi har både været til 2 koncerter OG i teatret og se LOVE NEVER DIES  på min fødselsdag for 2 uger siden.. så idag står den på hjemlig hygge, småkagebagning og lasagne til aftensmad.. måske flotter vi os og køber en god flaske rød til maden.. 

og så kan vi jo se film i aften da vi har fået en gratid prøveperiode på det der Netflix. det er ganske udemærket... 

Så Tillykke med vores 6 år min skat, tænk at du har kunnet holde mig ud i så lang tid uden at smide mig ud af vinduet  

I LOVE YOU 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

M&N

Isabella_mor skriver:

I dag kan min kæreste og jeg fejre at vi har været kærester i 6 år 

vi har dog ikke planlagt en hel masse, fordi at vi de sidste to weekender har fået bassen passet.. så vi har både været til 2 koncerter OG i teatret og se LOVE NEVER DIES  på min fødselsdag for 2 uger siden.. så idag står den på hjemlig hygge, småkagebagning og lasagne til aftensmad.. måske flotter vi os og køber en god flaske rød til maden.. 

og så kan vi jo se film i aften da vi har fået en gratid prøveperiode på det der Netflix. det er ganske udemærket... 

Så Tillykke med vores 6 år min skat, tænk at du har kunnet holde mig ud i så lang tid uden at smide mig ud af vinduet  

I LOVE YOU 

Stort tillykke med 6 årsdagen 

Anmeld

15. december 2012

Isabella_mor

BabyWish2012 <3 skriver:

Stort tillykke med 6 årsdagen 

Merci

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.