Kan man teste positiv 2 dage efter testet negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Anonym trådstarter

vi forsøger at lave en bebs, jeg testede (i min iver) imorges, desværre negativ, jeg forvneter (ikke) mens på mandag (tror jeg nok, ca. da den aldrig har været regelmøssig), men hvis jeg tester igen mandag, kan den så være positv?

KJeg er jo ikke gået over tid endnu..... JEG HÅBER DEN ER DER, FOR FØLER MIG GODT NOK OPPUSTET....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

vi forsøger at lave en bebs, jeg testede (i min iver) imorges, desværre negativ, jeg forvneter (ikke) mens på mandag (tror jeg nok, ca. da den aldrig har været regelmøssig), men hvis jeg tester igen mandag, kan den så være positv?

KJeg er jo ikke gået over tid endnu..... JEG HÅBER DEN ER DER, FOR FØLER MIG GODT NOK OPPUSTET....

Hej efter jeg fødte min søn vSr min mens aldrig samme dag den ku komme den 20 eller 7 ja eller 30 men da jeg testede var den også føst negativ men testede 5 dage efter og der vSr den positiv og er 14+0 Idag:-)

Anmeld

15. december 2012

Camillos

Anonym skriver:

ja du kan godt teste posetiv på mandag

Anmeld

15. december 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

ja du kan godt teste posetiv på mandag

Åh, jeg håber

Den var bragende negativ idag, har vist regnet mig frem til at være i uge 3+5 idag, hvis der nu er held, så er i uge 4 på mandag og mener der var omkring uge 4 jeg testede postiv de sidste par gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.