har følelser for en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen ved at blive smask forelsket i en kollega! Og jeg kan bare ikke styre det! Jeg ved han har det på samme måde med mig - og er også selv i et forhold med børn..

Jeg kan slet ikke styrer det her - og har bare lyst til at snakke med ham, se ham, kramme ham osv.

MEN:

Jeg er gravid med min kæreste som jeg ELSKER.. Men når jeg får disse sommerfugle i maven, bliver jeg bare så meget i tvivl. Jeg får ikke rigtig så meget bekræftigelse herhjemme og sex er noget der skal være hurtigt fordi jeg ikke rigtig kan overskue at det eneste tidspunkt jeg føler nærvær på er når vi har sex. Vi tantekysser kun og alt i alt er alt intimt i vores forhold blevet så bedstemors agtigt - røvsygt!

Hvad skal jeg gøre?? ARGH!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Vilgerneværegravid

Kan du ikke se tiden an? Det kan jo være det går over igen? Måske er det hormonerne der spiller dig et puds 

Anmeld

15. december 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen ved at blive smask forelsket i en kollega! Og jeg kan bare ikke styre det! Jeg ved han har det på samme måde med mig - og er også selv i et forhold med børn..

Jeg kan slet ikke styrer det her - og har bare lyst til at snakke med ham, se ham, kramme ham osv.

MEN:

Jeg er gravid med min kæreste som jeg ELSKER.. Men når jeg får disse sommerfugle i maven, bliver jeg bare så meget i tvivl. Jeg får ikke rigtig så meget bekræftigelse herhjemme og sex er noget der skal være hurtigt fordi jeg ikke rigtig kan overskue at det eneste tidspunkt jeg føler nærvær på er når vi har sex. Vi tantekysser kun og alt i alt er alt intimt i vores forhold blevet så bedstemors agtigt - røvsygt!

Hvad skal jeg gøre?? ARGH!!!!

Slå kollegaen ud af hovedet lidt!!

Og prøv så selv at sætte lidt skub i romantikken

Lav din kærestes livret, og gør det lidt stemningsfyldt, til han kommer hjem fra job!

Sæt jer i sofaen, og kig hinanden i øjnene

Anmeld

15. december 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Slå kollegaen ud af hovedet lidt!!

Og prøv så selv at sætte lidt skub i romantikken

Lav din kærestes livret, og gør det lidt stemningsfyldt, til han kommer hjem fra job!

Sæt jer i sofaen, og kig hinanden i øjnene

Jeg synes jeg mangler lysten lidt - har ikke den storesex lyst, mendet kan være vi skal benytte os af en barnefri dag til at sætte skub i vores kæreste liv.

Anmeld

15. december 2012

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Kan du ikke se tiden an? Det kan jo være det går over igen? Måske er det hormonerne der spiller dig et puds 

Jo det tror jeg du har ret i.

Det er nok også bare det der med at man søger bekræftigelsen og der hvor jeg får den er gennem min kollega.

Anmeld

15. december 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jo det tror jeg du har ret i.

Det er nok også bare det der med at man søger bekræftigelsen og der hvor jeg får den er gennem min kollega.

Du skal tænke på at det er nye følelser og derfor får du bekræftigelse - hvis du finder sammen med din kollega så får i nu nok også en hverdag engang og så kommer du igen til at mangle bekræftigelse 

Syntes da det er meget bedre at du ved hvad du har og at i elsker hinanden, i ved hvordan i er osv end at skal finde en ny og så fungerer det måske slet ikke får jer.

Jeg har da selv været lidt træt af mit forhold nogen gange, men man kan jo ikke altid være nyforelsket og mærke sommerfugle, men så længe at sommerfuglene er der engang imellem og man får hinanden til at smile og grine så syntes jeg stadig det er forholdet værd. Det eneste der kan være er at i skal snakke om det, også selvom din mand måske ikke lige har helt samme syn på det, du må jo forklare ham det så det trænger ind og sige at han skal op af sofaen og i skal lave noget sammen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.