Vintererfaringer med I'coo Peak air??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.794 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2012

Meras

Hej med jer!

Jeg har for flere måneder siden investeret i I'coo peak air kombivognen og har nu endelig fået den afhentet her få uger før termin. Jeg har nu indset, at liftdelen ikke umiddelbart egner sig særlig godt til vintervejret.

Er der nogen med kendskab til den her vogn, som har et forslag til, hvordan vi holder baby varm? 

Jeg kunne godt tænke mig en blød lift eller en kørepose med bæreplade, så det er nemt at komme omkring med baby, men det er svært at finde noget, der passer med I'coos liftmål. Den klassiske voksi er for eksempel for lang og desuden også for fyldig til liften.

Målene er ca. 75 cm x 32 cm, men med rundinger i begge ender, således at en eventuel blød lift/kørepose skal være en del kortere.

Gode ideer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

sofie78

Kan du ikke blot tage bærepladen ud af voksien? Alternativt ville et lammeskind i bunden hjælpe, men en Odder barnevogn er nu også alt for kold hvis ikke de ligger i fx en voksi el lign

Anmeld

17. januar 2013

Sanne Wiingreen

Hej!

Har du fundet ud af en løsning med Icoo? Har netop fået én hjem. Jeg bor i lejlighed, og har tænkt at have en brugt altan-barnevogn hun kan sove ude i.

Jeg skal føde om ca 3-4 uger.

Jeg havde egentlig tænkt at bruge min voksipose, men synes det er lidt upraktisk, at skulle løfte hende ud og ind i lejligheden, hvis man er ude og trille hende i søvn?

Jeg har også bærepladen til Voksiposen, men ved ikke om det vil fungere til at bære hende rundt i denne hvis hun skal fortsætte sin lur.

Omvendt, skal hun jo sove i noget om natten/sove indendørs nogle gange, og tænker at Voksien bliver for varm hertil?

Jeg har derfor investeret i en brugt lift med liggemål på 80 cm. (200 kr) Den kan godt gå i Icoo.

Hmm.... Mit første barn. Er total nybegynder, så ved hverken fra eller til. 

Håber du har fundet en løsning, og vil meget gerne høre om den!

Bærepladen til Voksien kan i alt fald godt være i Icoo og det samme kan en lift på 80 cm.

Mange hilsner,

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.