Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
forventer (ikke) mens mandag, men har idag meget klæbrig, helt hvid, tykt udflåd, hva betyder det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan du have ægløsning?
Skulle du have haft mens mandag, men du tror du er gravid eller hvordan? Tror ikke jeg forstår..
Vilgerneværegravid skriver: Kan du have ægløsning?
Jeg har brugt æl test og har testet positiv for godt 14 dage siden, har li taget en æl test her for en time siden og den var bragende negativ...
Vilgerneværegravid skriver: Skulle du have haft mens mandag, men du tror du er gravid eller hvordan? Tror ikke jeg forstår..
Jeg skal have mens på mandag (hvis den er regelmæssig), men håber ik jeg får den.....
Anonym skriver: forventer (ikke) mens mandag, men har idag meget klæbrig, helt hvid, tykt udflåd, hva betyder det?
Jeg havde tykt hvidt udflåd (i store mængder ), inden jeg testede positiv
Miss Church skriver: Jeg havde tykt hvidt udflåd (i store mængder ), inden jeg testede positiv
Har testdag på mandag, hvis mens udebliver, hvilket jeg HÅBER den gør det ku vøre SÅ godt
Har købt en clearblue for at ku teste, søndag,, men ved ikke helt om jeg tør
Anonym skriver: Har testdag på mandag, hvis mens udebliver, hvilket jeg HÅBER den gør det ku vøre SÅ godt Har købt en clearblue for at ku teste, søndag,, men ved ikke helt om jeg tør
for dig
Hehe det kan jeg godt forstå! Da jeg skulle teste, havde jeg bestemt at jeg ville tage en test torsdag, hvis mens ikke var kommet. Men jeg tog en mandag i stedet Men den var sørme positiv
Glæder mig til en forhåbentlig positiv update
Miss Church skriver: for dig Hehe det kan jeg godt forstå! Da jeg skulle teste, havde jeg bestemt at jeg ville tage en test torsdag, hvis mens ikke var kommet. Men jeg tog en mandag i stedet Men den var sørme positiv Glæder mig til en forhåbentlig positiv update
Håber den er der, men tror det ikke, selvom jeg føler mig enorm oppustet, men vil ikke håbe for meget i form af at blive voldsom skuffet,
Undrede mig bare over den tykke, helt hvide slim
Har l testet tilmorgen, og det var negativ
Men prøver at teste igen mandag, hvis mens ikke er kommet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128