Dit nytårs outfit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Muhmi

Mit nytår og jule outfit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Troldemommi

Muhmi skriver:

Mit nytår og jule outfit

Hvor er den smuk 

Anmeld

21. december 2012

bobbles

FrkZier skriver:

jeg skal have denne på i sort

Den er satme fed

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

bobbles skriver:

Den er satme fed

tak, synes også den er rigtig fin - dog er den liiiidt lang til lille mig, men det må jeg jo bare tage med

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

FrkZier skriver:

tak, synes også den er rigtig fin - dog er den liiiidt lang til lille mig, men det må jeg jo bare tage med

Det er ingen sag at ligge kjoler op Kender du ik en med symaskine?

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Team Putte skriver:

Det er ingen sag at ligge kjoler op Kender du ik en med symaskine?

nej ved jeg godt - men det er dovenskaben der vinder haha plejer altid at ligge mine kjoler op, da de jo ofte er for lange(er 159) meeen har ikke lige fundet overskudet til det endnu, men der er jo stadig over en uge til, så kan jo være jeg for det gjort

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

FrkZier skriver:

nej ved jeg godt - men det er dovenskaben der vinder haha plejer altid at ligge mine kjoler op, da de jo ofte er for lange(er 159) meeen har ikke lige fundet overskudet til det endnu, men der er jo stadig over en uge til, så kan jo være jeg for det gjort

Hehe!

Dovenskaben længe leve Håber du får det gjort.. Det er så uheldigt med kjoler i forkert længde.. Synes hurtig man kommer til at se kort (ja i dit tilfælde kortere ) og klokkeformet ud

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Team Putte skriver:

Hehe!

Dovenskaben længe leve Håber du får det gjort.. Det er så uheldigt med kjoler i forkert længde.. Synes hurtig man kommer til at se kort (ja i dit tilfælde kortere ) og klokkeformet ud

overvejede lidt bare at sætte en sikkerheds nål i hver side, så den lige kan blive lidt kortere, den har nemlig en lidt konet længde til mig lige pt - men altså.. skal alligvel "kun" være sammen med min kæreste så det jo ikke fordi jeg skal ud og imponere til nytår

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

FrkZier skriver:

overvejede lidt bare at sætte en sikkerheds nål i hver side, så den lige kan blive lidt kortere, den har nemlig en lidt konet længde til mig lige pt - men altså.. skal alligvel "kun" være sammen med min kæreste så det jo ikke fordi jeg skal ud og imponere til nytår

Årh du skal da imponere kæresten!

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Team Putte skriver:

Årh du skal da imponere kæresten!

haha ja det ku godt være jeg lige burde oppe mig lidt og få ordnet den kjole... imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.