øv det er ved at være frusterende :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. december 2012

DKTiha

Hej Piger

Jeg er gravid og er 15+4 uger henne.
Starten af graviditeten indtil 12 uge er gået helt smertefrit bortset fra totalt træthed. Det forsvandt så i uge 12 og 13, men kom tilbage med fornyet liv i uge 14.. og nu er det frusterende for mig. Jeg har ingen energi OVERHOVEDET! vil bare gerne ligge i min seng og sove.. jeg orker ikke en gang at gå på toilettet når jeg skal tisse osv. og det syns jeg er virkelig øv... især når nu jeg gerne bare vil nyde det hele... men det som om jeg ikke kan nyde det... for jeg vil jo bare sove, og sove og sove. Og min mand er ved at gå ned over at jeg heller ikke tager mig af ham (både mht sex og os bare alm. forholds pasning.)

Jeg har det bedst ved at ligge ned da jeg har ondt i lænden af at stå oppe og af at sidde i sofaen.
- spiser heller ikke ret meget, for det vi har i hjemmet siger mig ikke en pind ... har mest af alt kun lyst til børne youghurt med de der 2 forskellige slags smage..

Hvad filan kan jeg gøre for at komme min energi til livs ??
Har os en hund der skal passes med gåture osv. men det har jeg pt droppet da jeg jo ikke pt magter noget..

Kom gerne med forslag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Sujan

Jeg var selv rigtig rigtig træt... Men blev endnu mere træt af ikke at lave noget.. det der var godt for mig var at gå lange ture.. så fik jeg rørt mig, og selvom jeg var øm bagefter var jeg mere fysisk træt, så sov bedre og fik dermed lidt mere energi.

Så det bedste råd er at tvinge dig selv lidt i gang, selvom det er svært. Men man bliver mere træt, trist og ugidelig hvis man ikke laver noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.