Bræk + flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Anonym trådstarter

Min datter blev ringet hjem fra vuggestuen i dag - pga hun kastede op to gange der.. Og her til aften, har hun kastet op en gang (heldigvis tæt på badet) - men nu skal vi putte og jeg er i tvivl ang. flasken.

Hun er lige knap 2 år - får letmælk i flaske og hun kan IKKE SOVE uden flasken..

Hvad skal jeg gør?? må jeg godt give hende flasken eller?? - det er to timer siden hun har kastet op, men hun er stadig pyller engang imellem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Valle81

Mælk er ikke godt når man kaster op, slet ikke endda det vil højest sandsynligt forværre opkastningen, så jeg ville ikke gøre det. Hvis hun skal have noget ville jeg give sukkervand eller kamillete.

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Mælk er ikke godt når man kaster op, slet ikke endda det vil højest sandsynligt forværre opkastningen, så jeg ville ikke gøre det. Hvis hun skal have noget ville jeg give sukkervand eller kamillete.

Tak for svar.. Må prøve at give hende noget andet

Anmeld

14. december 2012

Valle81

Anonym skriver:

Tak for svar.. Må prøve at give hende noget andet

der er ikke andet for måske det kan blive vejen væk fra natflasken

God bedring til hende

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

der er ikke andet for måske det kan blive vejen væk fra natflasken

God bedring til hende

Kunne være fedt.. Storsøsteren fik stadig flaske da hun var 2½ år..

Hun (lillesøster) har nægtet fortyndet mælk, og kamilete - så prøver det næste..

Anmeld

14. december 2012

Valle81

Anonym skriver:

Kunne være fedt.. Storsøsteren fik stadig flaske da hun var 2½ år..

Hun (lillesøster) har nægtet fortyndet mælk, og kamilete - så prøver det næste..

Ja, det tror jeg det kunne være

Jeg har heldigvis været velsignet med 3 unger, som alle mellem 8-10 mdr mere eller mindre mistede lysten til flasken og så blev den pakket helt væk fra den end dag til den anden men har så en søn, som magter at falde i søvn selv, og han bliver snart 3, så kender godt til de afhængigheden, som kampen er svær at tage fat på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.