En lille update....
Har stadig ingen mens og fået læst brugsanvisningen igennem denne gang.
Det er en af de dyre test fra apoteket som i følge brugsanvisningen ikke kan vise falsk positiv men derimod falsk negativ alt efter ens hgc (eller hvad de nu hedder i urinen) Nogle danner hurtigere HGC end andre og derfor kan den vise negativ selvom man er gravid, det anbefales derfor at prøve igen efter 48 timer.
Hvis den viser positivt og men efterfølgende får sin mens betyder det man har været gravis men får en biokemisk abort dvs meget tidlig abort fx fordi der er noget galt, ægget ikke har sat sig fast mv.
nå nu til det updaten, ens HGC er bedst at måle om morgen, da urinen herved ikke er fortyndet (medmindre man har drukket om natten;-)
Så i morges lavede jeg endnu en test....efter 3 minutter var den svag positiv, dog så positiv at man kunne skimte stregen også selvom jeg stod med strækte arme og det var tidlig morgen
efter 5-7 minutter blev den endnu tydligere, dog ikke så tydelig som stregen i 1 vindue.
efter 10 min må man ikke regne med testen, men den blev bare endnu tydligere som minutterne gik.
i brugsanvisningen står at selv en utydelig svag streg = graviditet
og armene over hovedet smiley, hvis den fandtes :-)
terminen er ultimo august 2013, men jeg tillader mig at være anonym lidt endnu indtil vi offentliggøre det.
come2: et kvarter henne er bare min betegnelse for lige at være blevet gravid, det betyder ikke jeg havde sex for 15 minutter siden
er i uge 4-5 stykker nu.
og endnu engang tusind tak for alle jeres svar
hilsen en glad kommende mor til et sommerbarn (hvis alt går vel, 7,9 13, salt over skulderen og alt det der