Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Så girls! Jeg tror sgu den er der ! Ringer til lægen imorgen ! Jeg kan ikke forstå det og nu er jeg bare bange for at miste det .
Så girls! Jeg tror sgu den er der !
Ringer til lægen imorgen !
Jeg kan ikke forstå det og nu er jeg bare bange for at miste det .
tillykke kan godt forstå din angst for at miste tror selv jeg vil have det sådan når jeg bliver gravid igen efter selv at have mistet men prøv at tænk positivt det vil jo hverken være sundt for dig eller barnet at du stresser dig selv ved angst for at miste vis du ikke føler du kan vil jeg forslå dig at snakke med en god psykolog det hjalp hvertfald mig tillykke igen held og lykke frem over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna111 skriver: tillykke kan godt forstå din angst for at miste tror selv jeg vil have det sådan når jeg bliver gravid igen efter selv at have mistet men prøv at tænk positivt det vil jo hverken være sundt for dig eller barnet at du stresser dig selv ved angst for at miste vis du ikke føler du kan vil jeg forslå dig at snakke med en god psykolog det hjalp hvertfald mig tillykke igen held og lykke frem over
Tusind tak
tror bare det er med at få det bekræftet af lægen, så tror jeg også nok det går op for en ! Men det er vildt! er ked af at hører du har mistet det må være forfærdeligt ! Er 5uger henne idag, og må de næste 7 gå stærk så vi kan komme over de det første stykke tid ! Håber i har held igen snart ! Her tog det 11 mdr. Fra p-pille stop
Tillykke.. Det er fantastisk at gaa med en lille spire i maven, kan naesten ikke vente til det er min tur igen
UmmA skriver: Tillykke.. Det er fantastisk at gaa med en lille spire i maven, kan naesten ikke vente til det er min tur igen
Det er en fantastisk følelse man ikke kan beskrive med ord !
Tak tak held og lykke med projektet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128