Kan man afbetale i jysk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.044 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Anonym trådstarter

Står i den rigtig irriterende situation at min sofa er gået i stykker i dag (var en midlertidig løsning)
Har nu fundet nogle sofaer i jysk som jeg gerne vil have, men kan man afbetale?
Med både jul og fødselsdage i december er der slet ikke penge til det i denne måned, men får tilgengæld en masse penge tilbage i varme til januar.

Håber i kan svarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Står i den rigtig irriterende situation at min sofa er gået i stykker i dag (var en midlertidig løsning)
Har nu fundet nogle sofaer i jysk som jeg gerne vil have, men kan man afbetale?
Med både jul og fødselsdage i december er der slet ikke penge til det i denne måned, men får tilgengæld en masse penge tilbage i varme til januar.

Håber i kan svarer

Ja det kan man godt ..

Men man skal virkelig have en god økonomi hvis de godkender lånet

Anmeld

14. december 2012

Mum33

Vent til januar ... butikkernes lån er møg-dyre Så gå hellere i banken, hvis den ikke kan undværes.

Anmeld

14. december 2012

TeamRocket

Ja, men de vudere ligesom hvis du skulle have lov og låne i banken. Lol. Så egentlig ville jeg mene at de kun godkender folk der i forvejen har råd til at betale kontant.

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja det kan man godt ..

Men man skal virkelig have en god økonomi hvis de godkender lånet

Øv, så må jeg vente til januar. Tak for svar

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Vent til januar ... butikkernes lån er møg-dyre Så gå hellere i banken, hvis den ikke kan undværes.

Øv må overleve uden så ..

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ja, men de vudere ligesom hvis du skulle have lov og låne i banken. Lol. Så egentlig ville jeg mene at de kun godkender folk der i forvejen har råd til at betale kontant.

Ih hvor irriterende

Anmeld

14. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mit motto er til sådan nogle "småting": Hvis man ikke kan betale det med det samme, må man vente.

Jeg ville ikke vælge at låne/afbetale. Det eneste tidspunkt jeg ville gøre det, ville være til hus/lejlighed eller bil.

Og nu er det jo kun til januar. Så ville jeg smide nogle puder på gulvet og bruge dem som sofa.

Anmeld

14. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Mit motto er til sådan nogle "småting": Hvis man ikke kan betale det med det samme, må man vente.

Jeg ville ikke vælge at låne/afbetale. Det eneste tidspunkt jeg ville gøre det, ville være til hus/lejlighed eller bil.

Og nu er det jo kun til januar. Så ville jeg smide nogle puder på gulvet og bruge dem som sofa.

Jeg har også kun lånt penge én gang før , og det var til indskud på min gamle lejlighed. Så jeg er helt enig med dig
Det er bare super irriterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.