Vacine mod røde hunde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2012

ditski

Hejsa der ude håber i kan holde varmen

Har forsøgt at finde ud af om denne vacine kan skade et foster hvis man er blevet gravid inden for de 3 mdr hvor man ikke må blive gravid.

Jeg kan kun læse mig til at det kan skade fosteret hvis man er gravid, og så for vaccinen.

Nogle erfaren folk der kan gøre mig klogere på det.
Altså jeg går ud fra der er en risiko siden man efter har fået vaccinen ikke må blive gravid jeg vil bare gerne vide mere om det

Btw jeg er ikke gravid og tager minipiller, men kom bare til at tænke tanken.

God dag til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

ditski

Slet ingen der kan finde hvad der kan ske hvis man bliver gravid inde 3 mdr efter vaccinen?

Anmeld

14. december 2012

Taniakb

ditski skriver:

Hejsa der ude håber i kan holde varmen

Har forsøgt at finde ud af om denne vacine kan skade et foster hvis man er blevet gravid inden for de 3 mdr hvor man ikke må blive gravid.

Jeg kan kun læse mig til at det kan skade fosteret hvis man er gravid, og så for vaccinen.

Nogle erfaren folk der kan gøre mig klogere på det.
Altså jeg går ud fra der er en risiko siden man efter har fået vaccinen ikke må blive gravid jeg vil bare gerne vide mere om det

Btw jeg er ikke gravid og tager minipiller, men kom bare til at tænke tanken.

God dag til jer derude

Hej jeg blev gravid med Isabella 2 måneder efter vacc.. Halvanden måned måske enda... Lægen ville ik sige tillykke og ringede til diverse overlæger... Hun kom så tilbage med den forklaring at når det var over 1 måned så var den værste risiko væk, men de mente jeg godt ku få et sundt barn ud af det uden misdannelser.. Men ku også risikere misdannelser...

Vi satsede.. Og Isabella er sund og rask

Anmeld

14. december 2012

ditski

ditski skriver:

Slet ingen der kan finde hvad der kan ske hvis man bliver gravid inde 3 mdr efter vaccinen?

Det lyder da dejligt, men ved du hvad det er barnet kan få siden de fraråder det?
Er så super bange for ar blive gravid selvom jeg bruger beskyttelse, jeg ved det sikkert er dumt men tør næsten knap have sex med kæresten. Jeg er sikkert tosset men altså lidt nervøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.