De bleer :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Nitz - <3 David

Jeg har aldrig haft problemer med at min tynde lange søn tisser igennem.. Selvfølgelig er det sket. Men ik mere end måske 5-6 gange (han er 13 mdr)
Jeg gør som en anden også skriver. Trækker bleen heeelt op over navlen på ham. Så "bunden" af bleen er helt oppe i kontakt med "vandslangen" Hvis jeg ikke gør det (eller når farmand glemmer det) så er det der kommer uheld..
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt du trækker bleen op. men prøv evt. det.. Eller giv ham et par underbukser/blebukser på under nattøjet.. Det kan også holde bleen lidt tættere på huden. Så der ikke kommer en lille revne hvor det kan løbe ud..

Her i huset bruger vi alle slags bleer, uden problemer.. Jeg tager bare dem der er på tilbud.. Men hælder mest til Rema´s. Men da der ikke er en Rema her i byen så er det kun hvis jeg handler "udenby´s"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Chanel12

Bondo skriver:

Jeg er ved at være godt træt af, at min søn hver morgen er våd af tis. I løbet af dagen har vi ikke problemer med at holde ham tør, men efter natten er han for det meste våd.

Han er nu 9 uger og vejer 5 kg, men han er lang og tynd. Vi startede ud med at bruge Libero, men de holdt ikke til hverken stort eller småt. Så gik vi over til Änglemark, men de var meget brede i det i str. 2. Pampers lugtede fælt af kemi, så vi brugte Huggies str. 2 og faktisk med rigtig stor succes. Hvis han var våd om morgenen var det kun meget lidt. 

Nu er han for stor til str. 2 og vi er gået til Huggies i str. 3, men der tisser han tit også ud. (det er dog den gamle model - kan se der er kommet en ny). Änglemark bleerne er meget store i str 3 og klumper en del, så de fungerer ikke om natten. I går prøvede jeg så at købe en pakke fra Rema 1000 i str 2, men det var ingen succes. Aldrig har han været mere våd om morgenen. Jeg overvejer dog, om jeg skulle have prøvet en str. 3 fra 6 kg, da str 2 er meget kort i det. Er der nogen, der har erfaringer her?

Jeg har fået en enkelt ble fra Vibelle af en veninde og vil prøve den til natten, men den ser også meget kort ud i str. 2 og har meget samme facon som den fra Rema 1000. 

Er der nogen af jer, som også har eller har haft en lang tynd dreng på 5 kg? Hvad brugte i af bleer med succes? 

Mit næste træk er at tage forbi en Aldi og prøve Vibelle str. 3, (skal bare på en lang tur med bus og tog), men orker næsten ikke, at komme hjem med endnu en pakke bleer der ikke dur. 

Hjælp hjælp

Vi bruger libero nr. 2 fordi han ikke er så tyk men lang han er 8 uger og 63 og 5300 gram. Jeg har købt nr 3 fra Aldi men de virker ret store, da han ikke er verdens tykkeste baby ved mave området. Jeg tror bare du skal stramme den lidt, så kommer det ikke ud og husk at lille mandens tissemand skal vende ned af;-)

Anmeld

14. december 2012

CaWi

Vi har fra str 3 brugt bleer fra Rema1000 og er rigtig tilfedse med dem. Da han begyndte at tisse igennem, begyndte vi at bruge en større størrelse om natten. Den kunne jo trækkes længere op både foran og bagpå, og så strammede vi den "godt".

Anmeld

14. december 2012

modesty

Rema1000, Aldi og Fakta har alle fungeret her (min søn var også lang og tynd). Prøvede Libero en enkelt gang, men den tissede han ved siden af. Så hvis Vibelle ikke fungerer så prøv de billige fra Fakta, der hedder Pusletid.

Anmeld

14. december 2012

LilleChelle

Vi bruger Lidl's str. 3. Han er 7 uger, 6kg og 61 cm. 

Og vi har kun uheld hvis han ligger på siden og ikke har fået skiftet ble fra hans aftenskiftning omkring kl. 22 til omkring kl. 10-11 stykker om morgenen. 

Vi er rigtig glade for dem. Men kan dog også bruge rema1000's. 

Anmeld

14. december 2012

ano14316

Man kan sagtens prøev at gå en str. op.. det måtte vi gøre for ikke at have bæ ud over det hele... 

Men det vigtigste hos drenge er at tissetrolden ALTID vender lige nedad.. ellers tisser de lige igennem... hvor er din sæn våd henne?
altså er det op af maven, ud i siden eller midt på?

Anmeld

14. december 2012

Bondo

Jeg må prøve igen i aften og stramme ekstra til. Tissetrolden vender altid ned men måske jeg ikke strammer nok til. Jeg kan ellers rigtig godt lide bleerne fra Rema 1000 da de er så bløde og ellers sidder fint på ham. Hvis ikke det går så må jeg i Aldi.

Tak for de mange brugbare tilbagemeldinger :-)

Anmeld

14. december 2012

GUSO

Hej.. Har en dreng på 60 cm og 5 kg han bruger libero str 3 og de er perfekte.. Har prøvet änglamark og pampers også uden succes.. Libero er det bedste her bruger jeg også til min store pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.