Erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2012

Chili

Hej piger

Min søn på 8 uger er en meget glad og tilfreds dreng! Han sover godt både dag og nat og udvikler sig som han skal

Eneste bekymring, han vil ikke rigtigt ligge på maven mere Og hvis vi ligger ham på maven, gider han ikke rigtigt løfte hovedet ... Efter 1 minut begynder han at brokke sig og skrige! Hmm.

Men hvis han er træt kan han godt ligge på maven og slappe af og falde i søvn (Ja han sover på maven når han ligger i sofaen ved siden af mig )

Erfaringer hvad dette kan skyldes? Han kan godt holde sit hoved når han står og sidder.

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

LR85

1 minut er da helt fint. Han er stadig så lille 

bare du ikke vender ham så snart han begynder a brokke sig. Lad ham arbejde lidt for det. 

Og vigtigst af alt, læg ham på maven HVER gang han er på puslebordet, altså ca 5-7 gange dagligt. 

Det er en gid rutine, man husker det og det er et godt, sikkertog blødt sted. 

Anmeld

14. december 2012

B&J

det med de ikke vil ligge på maven sådan have vores søn det også og vi fik jo at vide vi skulle øve og han løftede også hovede højt og flot ellers tror bare der er nogle børn der har det sådan det gider de ikke lige så du skal ikke ligge mig på maven

Anmeld

14. december 2012

Mettefpigen

Lukas var også sådan i starten, og jeg var rigtig dårlig til at ligge ham på maven.....
Men det kom stille og roligt hvor jeg bare lagde ham på maven, han begyndte at brokke rigtig meget men det skal man overhører (lidt)...
De skal vende sig til det...

Anmeld

14. december 2012

Chili

LR85 skriver:

1 minut er da helt fint. Han er stadig så lille 

bare du ikke vender ham så snart han begynder a brokke sig. Lad ham arbejde lidt for det. 

Og vigtigst af alt, læg ham på maven HVER gang han er på puslebordet, altså ca 5-7 gange dagligt. 

Det er en gid rutine, man husker det og det er et godt, sikkertog blødt sted. 

Synes bare det virker af så lidt

Men ja, han skal vel lige igang

Jeg må prøve det med puslebordet, så bliver det som du siger til mange gange om dagen!

Og prøver også at lade ham ligge indtil han er virkelig utilfreds

Anmeld

14. december 2012

Chili

Mettefpigen skriver:

Lukas var også sådan i starten, og jeg var rigtig dårlig til at ligge ham på maven.....
Men det kom stille og roligt hvor jeg bare lagde ham på maven, han begyndte at brokke rigtig meget men det skal man overhører (lidt)...
De skal vende sig til det...

Ja, jeg har også været lidt dårlig til det

Men prøver virkelig at gøre det HELE tiden nu mens han er vågen, og prøver så vidt muligt at lade ham brokke sig i noget tid, før jeg tager ham op, men nogle gange er det synd for ham Synes jeg

Anmeld

14. december 2012

Mettefpigen

Chili skriver:

Ja, jeg har også været lidt dårlig til det

Men prøver virkelig at gøre det HELE tiden nu mens han er vågen, og prøver så vidt muligt at lade ham brokke sig i noget tid, før jeg tager ham op, men nogle gange er det synd for ham Synes jeg

Tror først lukas var 3-4 måneder før jeg rigtig begyndte at lægge ham på maven, og det var kun fordi at han fik skævt baghoved

Men jaa det er synd.. hihi.. Men det gør jo ondt på dem, de er bare utilfredse... Men du kan jo også lege med rangler foran ham eller med et spejl.. underholde lidt, så tror jeg det blir nemmere for ham at ligge der
Men det skal nok komme

Anmeld

14. december 2012

Chili

Mettefpigen skriver:

Tror først lukas var 3-4 måneder før jeg rigtig begyndte at lægge ham på maven, og det var kun fordi at han fik skævt baghoved

Men jaa det er synd.. hihi.. Men det gør jo ondt på dem, de er bare utilfredse... Men du kan jo også lege med rangler foran ham eller med et spejl.. underholde lidt, så tror jeg det blir nemmere for ham at ligge der
Men det skal nok komme

Han er ligeglad med rangler osv. når han ligger på maven, øv bøv.
Og han bliver skræmt af sit eget spejlbilled, haha

Kan være det bliver sjovere når han bliver lidt større

Anmeld

14. december 2012

Mettefpigen

Chili skriver:

Han er ligeglad med rangler osv. når han ligger på maven, øv bøv.
Og han bliver skræmt af sit eget spejlbilled, haha

Kan være det bliver sjovere når han bliver lidt større

Hahaha Jaa men så er det bare at ligge ham på maven, og jaa når han blir det større er det nok sjovere

Anmeld

14. december 2012

Chili

Mettefpigen skriver:

Hahaha Jaa men så er det bare at ligge ham på maven, og jaa når han blir det større er det nok sjovere

alt jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.