Endelig ikkeryger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg var til hypnose idag kl 12, da jeg virkelig ska holde med at ryge, er trappet ned fra 20 alm. prince om dagen til 10 blå LA, men sku li ha det sidste skub, røg min sidste smøg kl 11.45, smed de sidste 4 smøger der var i pakken i straldespanden og gik til hypnose, og har ikke røget siden!!!!!
hvor er det vildt!!!! og jeg har heller ikke lyst!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

B&J

hold op hvor er det godt en ny start super fantastisk hvor er du bare sej

Anmeld

13. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hold op hvor er det godt en ny start super fantastisk hvor er du bare sej

Det vildt, fatter det slet kke, har røget i 12 år, og nu har jeg bare slet ikke lyst , det så vildt! fedt og jeg smiler hver gang jeg kommer i tanke om at jeg IKKE skal ud og ryge

Anmeld

13. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Det vildt, fatter det slet kke, har røget i 12 år, og nu har jeg bare slet ikke lyst , det så vildt! fedt og jeg smiler hver gang jeg kommer i tanke om at jeg IKKE skal ud og ryge

det kan jeg godt forstå ej hvor er jeg glad på dine veje det er så dejligt for dig

Anmeld

14. december 2012

Muffinmus

Hurra for det, håber du bevarer det gode initiativ og holder det:-) hepper på dig i hvert fald

Maria-nu røgfri i 6 år:-)

Anmeld

14. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg var til hypnose idag kl 12, da jeg virkelig ska holde med at ryge, er trappet ned fra 20 alm. prince om dagen til 10 blå LA, men sku li ha det sidste skub, røg min sidste smøg kl 11.45, smed de sidste 4 smøger der var i pakken i straldespanden og gik til hypnose, og har ikke røget siden!!!!!
hvor er det vildt!!!! og jeg har heller ikke lyst!!!!

Åhh hvor er du god ! 

Hvad kostede det ? Og hvor i landet bor du ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.