D. 20 maj kørte vi i Jysk for at købe et bænkesæt til min far i fødselsdagsgave (70 år). Det var så udsolgt. Jeg sagde at vi skulle bruge det d. 14 juni og mente at vi var i god tid. Vi fik af vide at det ikk var noget problem og at det godt kunne nåes og at der var 4 andre der også var skrevet op. Vi betalte så og tog glade derfra.
Jeg ringede til dem i tirsdags fordi jeg ikk havde hørt noget endnu og fik af vide at de ikk havde fået det endnu

De havde et bord og en bænk, men ikk de to stole der hørte til. Jeg fik af vide at de ville få varer onsdag (i går) og at jeg kunne høre om der var nogle med. Det har jeg så lige gjort. Nej der var ingen stole til mig

Der havde været 6 stole med men de var gået til dem der stod før mig i køen....
Hvad skal jeg så gøre?? Jeg står med en ½ fødselsdagsgave...

Ved da godt at han kan få dem på et senere tidspunkt men synes da ikk det er fedt. Det virker lidt ligesom "Øh vi glemte at vi skulle købe gave til dig. Her har du en men der mangler godt nok noget af den".... Blev bare SÅ gal. Jeg har ringet og forhørt mig for at være sikker på at de ikk glemmer det og så får man det ikk til tiden alligevel. Selvom jeg synes jeg har været i god tid

Fik af vide at jeg da kunne tage til Holbæk og hente stolene hvis jeg ville (bor i Kalundborg) men det har jeg bare ikk mulighed for og de kan åbenbart ikk få bragt stolene hertil

Er bare så gal og ked

Undskyld det lange indlæg, men havde bare brug for at komme ud med det....
Knus
Anmeld