Argh er bare så gal.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Henriette72

D. 20 maj kørte vi i Jysk for at købe et bænkesæt til min far i fødselsdagsgave (70 år). Det var så udsolgt. Jeg sagde at vi skulle bruge det d. 14 juni og mente at vi var i god tid. Vi fik af vide at det ikk var noget problem og at det godt kunne nåes og at der var 4 andre der også var skrevet op. Vi betalte så og tog glade derfra.

Jeg ringede til dem i tirsdags fordi jeg ikk havde hørt noget endnu og fik af vide at de ikk havde fået det endnu De havde et bord og en bænk, men ikk de to stole der hørte til. Jeg fik af vide at de ville få varer onsdag (i går) og at jeg kunne høre om der var nogle med. Det har jeg så lige gjort. Nej der var ingen stole til mig  Der havde været 6 stole med men de var gået til dem der stod før mig i køen....

Hvad skal jeg så gøre?? Jeg står med en ½ fødselsdagsgave...  Ved da godt at han kan få dem på et senere tidspunkt men synes da ikk det er fedt. Det virker lidt ligesom "Øh vi glemte at vi skulle købe gave til dig. Her har du en men der mangler godt nok noget af den".... Blev bare SÅ gal. Jeg har ringet og forhørt mig for at være sikker på at de ikk glemmer det og så får man det ikk til tiden alligevel. Selvom jeg synes jeg har været i god tid

Fik af vide at jeg da kunne tage til Holbæk og hente stolene hvis jeg ville (bor i Kalundborg) men det har jeg bare ikk mulighed for og de kan åbenbart ikk få bragt stolene hertil

Er bare så gal og ked

Undskyld det lange indlæg, men havde bare brug for at komme ud med det....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Mathilde

Øv hvor er det bare træls! Især når det ikke når frem inden din fars fødselsdag....
Vi har oplevet noget lignende med Jysk, hvor vi bestilte et spisebord + 6 stole. Det kom ikke som lovet og vi hørte intet. Det viser sig så, at det var kommet men var blevet beskadiget under turen.
Det mente de ikke vi skulle informeres om Vi har også haft problemer i forbindelse med køb af et tøjskab, så det sker åbenbart tit...

Knus

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Ja det er surt, men eftersom i har betalt og derfor ikke kan bruge pengene på en anden gave, har i jo ikke rigtigt noget valg, andet end at give ham det i kan få udleveret og så forklare situationen.

Jeg har desværre også mange dårlige oplevelser med jysk i bagagen, gider slet ikke rippe op i dem. Men de overlever som kæde fordi det er billigt og de sælger masser af de små produkter - dyner, puder, sengetøj mm. som de som regel har hjemme...

Anmeld

11. juni 2009

Pige2009

Det er dårlig kundesevice af højeste grad. I mange andre kæder får de varen skaffet i den pågældende butik fra en af deres egne butikker. Igen dårlig kundeservice, hvilket vi desværre ser alt for tit.

Mon ikke farmand bliver glad for gaven trods alt, især når han hører de rædsler du har gennemgået for at få de til tiden...

Anmeld

11. juni 2009

Mette+Mathias

Kan i ikke finde et andet sæt, og så ophæve købet hos Jysk eftersom ikke har fået jeres varer som lovet? Det havde jeg gjort.

Den anden mulighed er at klage skriftligt til et "højere" sted, - det hjælper ofte.

Anmeld

11. juni 2009

Henriette72

Ved ikk rigtig hvad vi gør. Ender nok "bare" med at give ham det der er...

Nej fandme nej!!! Jeg ringer sq til kundeservice!!

Anmeld

11. juni 2009

Henriette72

Som sagt så gjort og jeg får mine 2 stole i morgen Juhuuuu.... Det er bare mærkeligt at man skal hidse sig op for at få sine varer

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.