Hvorfor er de så dyre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

LineD

Iiiiih altså hvor er jeg bare dybt dybt forelsket i Leander babysengen, og Leander vuggen...
Men hold da op hvor koster sengen en halv bondegård, har fundet vuggen lidt billigere brugt, men desværre kan jeg bare ikke støve sengen op brugt, og 6-7000 er dæææælme mange penge for en seng

Er der andre der ligesom mig bare er dybt forelsket i Leander og bander den lave løn langt væk hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

trunte89

Jeg synes også, at den er vildt lækker! Havde vuggen da Sara var lille, den var også super ( og er til at finde brugt)

Jeg forelskede mig i leander sengen og kili sengen (lilleper). Endte dog med den sidste da den var lige lidt billigere. tror vi gav 5100, men trøster mig med, at den kan bruges i mange år

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

LineD skriver:

Iiiiih altså hvor er jeg bare dybt dybt forelsket i Leander babysengen, og Leander vuggen...
Men hold da op hvor koster sengen en halv bondegård, har fundet vuggen lidt billigere brugt, men desværre kan jeg bare ikke støve sengen op brugt, og 6-7000 er dæææælme mange penge for en seng

Er der andre der ligesom mig bare er dybt forelsket i Leander og bander den lave løn langt væk hehehe

Sådan er det med baby ting... Har du kigget på den blå avis eller QXL? 

Anmeld

11. juni 2009

LineD

Jeps alt er tjekket
Tror nu nok jeg kan blive nødt til at spare op til sengen, kan ikke leve med at skulle undvære den haha

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

LineD skriver:

Jeps alt er tjekket
Tror nu nok jeg kan blive nødt til at spare op til sengen, kan ikke leve med at skulle undvære den haha

Hvornår har du termin `? 

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Mener vuggen kan lejes i Babysam, fordi man bruger den så kort tid, det gjorde vi da Nadia var lille, men det er jo mange år siden så reglerne kan have ændre sig, men ville da forhøre mig i din situation, det er meget billigere. Men sengen skal nok desværre købes, men hør ad.

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Man kan stadig leje i Babysam... Det er der hvert fald mange der siger... Prøv og kontakt babysam.. Er ret sikker på du kan leje vuggen der...

Anmeld

11. juni 2009

Bom

Prøv og kig på www.letsbuyit.dk

Anmeld

11. juni 2009

CGTN

11. juni 2009

Zeta

Jeg vil klart anbefale ebay UK eller DE (england og tyskland) der er rigtig mange gode tilbud på alle mulige mærkevarer.

Købte f.eks. nogle Peli cases der koster 3700 stykket herhjemme men fik dem for 1680 inkl. fragt. www.dba.dk har også nogle gange gode ting, brugte, og du kan jo altid sætte en annonce i under KØBES, der gir nogle gange rigtig gode henvendelser.

Pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.