hej de damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2012

natashalarsen

så skal jeg se min søn imorgen i plejefamilien, har ikke set ham en hel måned nu, da der har været lidt knas med hvordan og hvor ledes det skulle forgå... men der er en psykolog med til samvær og en støtte kontakt person. han bliver 2 måneder imorgen . har lidt blandende følelser da forældre undersøgelsen starter op imorgen og resten a min paragraf 50.. 

er også startet på medicin igen ritalin, har svær adhd, får det meget underligt i kroppen når jeg starter på mit medicin .

men er så skide nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Chanel12

natashalarsen skriver:

så skal jeg se min søn imorgen i plejefamilien, har ikke set ham en hel måned nu, da der har været lidt knas med hvordan og hvor ledes det skulle forgå... men der er en psykolog med til samvær og en støtte kontakt person. han bliver 2 måneder imorgen . har lidt blandende følelser da forældre undersøgelsen starter op imorgen og resten a min paragraf 50.. 

er også startet på medicin igen ritalin, har svær adhd, får det meget underligt i kroppen når jeg starter på mit medicin .

men er så skide nervøs

Må jeg godt spørge noget personligt? Hvad laver din søn i en plejefamiliE? Jeg synes jeg havde fulgt dig under din graviditet.

Anmeld

17. december 2012

natashalarsen

dem fra mødre hjemmet sagde de ikke ku få øjen kontakt med ham. de roste mig men til min sagsbehandler sagde de alt muligt lort

Anmeld

17. december 2012

Chanel12

natashalarsen skriver:

dem fra mødre hjemmet sagde de ikke ku få øjen kontakt med ham. de roste mig men til min sagsbehandler sagde de alt muligt lort

Hvorfor kom du overhovedet på mødre hjem? det må være forfærdeligt, får du din søn hjem snart? 

Anmeld

18. december 2012

natashalarsen

tjah fordi jeg havde en stresset graviditet og fordi kommunen ikke har nok resurcer til at sende nogen i mit hjem til når jeg havde født :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.