Hej Piger..
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp og gode råd.
Sagen er den jeg er gået fra min kæreste for 2 mdr siden, vi lavede selv samværs aftale, men nu ønsker far kun at se vores søn når det passer ham.
vores søn 1,5 år og bor hos mig. Samværet lyder fra onsdag-søndag i lige uger. pga jeg har weekend arbejde.
Far aflyser igår, da jeg nægter at udlevere mit privatliv, (han vil vide hvem jeg har været sammen med efter vi gik fra hinanden osv.) Han kontakter mig 60-70 gange om dage ved at ringe skriver det dobbelte og nu har jeg ændret mit nummer pga. Chikane og er igang med at få et taletidskort, som han kan bruge når han har vores søn.
Nu var aftale at jeg skulle aflever ham hos far i eftermiddag, men nu truer fra med at jeg ikke for ham hjem igen, så jeg tør ikke at udlevere ham. Og hvis jeg skal have ham hjem, så skal det være i morgen fredag aften (fordi far ved jeg har planer) og så vil han hente vores søn lørdag morgen og aflevere ham lørdag aften og hente ham søndag morgen, fordi far skal i byen.
Det er ikke holdbart over min søn og jeg næster at lagde det ske og har sagt at nu må han søge samvær vis statsforvaltningen, da der skal nogle faste regler og jeg tør ikke udlevere ham.
Han afpresser mig, med billeder fra da vi var sammen, han vil lægge dem på nettet og sende dem til min familie.
Har kontaktet statsforvaltningen og de siger at jeg som bopælsforældre har det sidste ord og den måde min eks vil køre det på, er ikke en løsning, som vi fungere.
Og de siger at det er iorden jeg nægter samvær, når det skal være på den måde.
Hvad syntes I jeg skal gøre ?
Det blev lidt rodet er meget langt nede.
Håber i kan finde hoved og hale i det