Mangler lidt kæresteinspiration...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Munder

Hejsa Tøser

Vi har 5 års bryllupsdag i morgen, og jeg må indrømme, at jeg mangler lidt inspiration til en kærlig overraskelse.

Nogle ideer???

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Pia.

Dorte W. skriver:

Hejsa Tøser

Vi har 5 års bryllupsdag i morgen, og jeg må indrømme, at jeg mangler lidt inspiration til en kærlig overraskelse.

Nogle ideer???

Dorte

Find barnepige og bare vær jer to ... lav lidt lækkert let mad som i kan sidde med i sofaen (noget man bare nipper af, som skal være dejligt nemt og let) tænd levende lys og måske lidt musik i bagrunden.
Lav lidt jordbær dyppet i chokolade til dessert... og måske lidt roser på bordet - det er da hygge der vil noget og samtidig død romantisk uden at være for "stift"

Nus og forkæl hinanden...

Tillykke med dagen... Knus Pia.

Anmeld

11. juni 2009

missKat

Dorte W. skriver:

Hejsa Tøser

Nogle ideer???

Dorte

Hej Dorte,

Jeg har nogen gange taget "styringen" og overraskende smidt ham i bilen og kørt fx. ud til vandet med en sandwich, hotel, biffen osv! Overraskelsens moment er det hele værd! Jeg synes ikke det er størrelsen af overraskelsen, men selve overraskelsen der gør ham mest glad.

en gang til valentines havde jeg pakket hans sportstaske og smidt ned i bilen. Da vi så skulle til træning, blev han jo helt forvirret over ikke at kunne finde hans taske. jeg måtte jo så meddele at den stod pakket nede i bilen, for måske han ikke kom hjem efter træning... "jamen kommer jeg slet ikke hejm og sover??" hahaha - han var så sød i ansigtet
Da vi sad til træning, kunne han slet ikke koncentrere sig og var ved at dratte af spinningcyklen flere gange!! Jeg havde så købt en fed T-shirt til ham, og den lå så pænt pakket ind i tasken.
efter bad tog vi så ud og fik aftensmad og derefter skulle vi i biffen.

Det var bare sådan en hyggelig aften og han blev bare SÅ glad og overrasket

håber I får en skøn dag og tillykke

Anmeld

11. juni 2009

Zeta

Hvad med et kurbad ophold, bare en sen eftermiddag/aften, der er mange steder, i Kbh. er der DGI byen, det er skøn afslapning og kan varmt anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.