hjælp piger.. ægløsnings test positiv for 4-5 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. december 2012

betiinsen

Hej piger.. forstår virkeligt ikke at min ægløsningstest stadig er helt så positiv som den 9 dec. Nu er der så gået 5 dage og den ser ligedan ud.

Ved godt at begge streger skal være lige tydelige, hvilket de har været alle dage, men burde den ikke kun være det en enkelt dag? er meget forvirret, og er bange for der er noget galt med min ægløsning.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Lotus86

Har du forsøgt dig med en graviditetstest? Jeg kunne teste positivt på en ægløsningstest da jeg var gravid

Anmeld

13. december 2012

betiinsen

den viser desværre negativ.. Men synes bare det er mange dage at den viser jeg har ægløsning

Anmeld

13. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er helt normalt,hos nogle kvinder er LH niveauet forhøjet i helt op til 1 uge. 

Anmeld

13. december 2012

Muffinmus

LH er længere tid om at forlade din krop end om at danne det.

Du har kun ÆL ca et døgns tid uanset hvor længe du får positive test, det er altid kun den første positive der viser hvornår ÆL ligger, ikke alle dem du tager efter, de er bare spild af penge fordi de kun viser du har haft stigning i LH, ikke hvornår jo.

Nogle har positive tests i få timer, andre i en uge....det er meget forskekkligt, men ens for alle er at ÆL altså ikke varer mere end et døgns tid, så håber i har hygget jer godt for nogle dage siden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.