Bage med alm marcipan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Geb

Hej,

Jeg elsker også at bage med marcipan, og jeg har ladet mig fortælle, at man sagtens kan bage med både den Originale Ren Rå marcipan, men også Bagemarcipan.

Fordelen ved bagemarcipan er, at den er rigtig god til at bage kransekage med, for så falder kransekagerne ikke sammen. De er mere stabile. Og derudover, så er der abrikoskerner i, som giver en god smag og lidt mere "synlig" smag, når man bager. Men den Ren Rå smager også altid fantastisk. Især den fra Odense Marcipan.....

Held og lykke med kagerne........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Muffinmus

jeg bager i hvert fald altid med alm marcipan:-)

Anmeld

14. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MariaE skriver:

jeg bager i hvert fald altid med alm marcipan:-)

Det er fordi jeg har noget alm marcipan tiloverst fra den anden dag, da jeg så kom op i butikken, opdagede jeg der var noget der hed bage marcipan, også kom jeg pludselig i tvivl. Men har bestemt mig for at prøve den opskrift jeg har skrevet ned på side 1. 

Ka se der er mange der bruger alm marcipan nemlig. Og tak for svar! Vh stine

Anmeld

14. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Geb skriver:

Hej,

Jeg elsker også at bage med marcipan, og jeg har ladet mig fortælle, at man sagtens kan bage med både den Originale Ren Rå marcipan, men også Bagemarcipan.

Fordelen ved bagemarcipan er, at den er rigtig god til at bage kransekage med, for så falder kransekagerne ikke sammen. De er mere stabile. Og derudover, så er der abrikoskerner i, som giver en god smag og lidt mere "synlig" smag, når man bager. Men den Ren Rå smager også altid fantastisk. Især den fra Odense Marcipan.....

Held og lykke med kagerne........

Jeg elsker nemlig også bagt marcipan! Jeg har bare aldrig set man ku få bage marcipan før, også kom jeg pludselig i tvivl om det sku være bage marcipan, da jeg aldrig selv har prøvet at bage marcipan før. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.