Leg med din baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

Mira0911

Nogen der har denne bog?
Hvad synes i om den ? 

Jeg kan varmt anbefale den.. Jeg synes den er super god... Indeholder, Aktivitets lege delt op i alders grupper indtil barnet er 1 år...
Synes den er fantastisk og benytter mig af den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Cris

Jeg kender den ikke. Men jeg fik købt en gang "games to play with babies" og den har givet mig nogle gode ideer, for jeg er ikke så kreativt til at finde på mange underholdnings og sjove ting :-)

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Cris skriver:

Jeg kender den ikke. Men jeg fik købt en gang "games to play with babies" og den har givet mig nogle gode ideer, for jeg er ikke så kreativt til at finde på mange underholdnings og sjove ting :-)

Gad vide om det ikke er den som er oversat til dansk som så hedder Leg med din baby? Det tror jeg faktisk det er..

Anmeld

11. juni 2009

Sweet1978

Nej ikke den, men jeg har "den kvikke baby, 0-15mdr." og "det kvikke barn, 15mdr-3år" og de beskriver barnets udvikling på alle områder med gode råd til stimulanser mm.

Anmeld

11. juni 2009

Misjelle

Vi har den også ... tror jeg fandt den på tilbud et sted mens jeg var gravid   Dejligt at få lidt inspiration engang imellem.

Anmeld

11. juni 2009

Cris

Dutte84 skriver:

Gad vide om det ikke er den som er oversat til dansk som så hedder Leg med din baby? Det tror jeg faktisk det er..

Hmmm det ved jeg ikke. Jeg har den lige her. Den hedder:

"Games to Play with Babies" fra Jackie Silberg

Jeg fand den i Indien og jeg vidste ikke, om den var god eller dårlig. Men den var billig  (bøger er meget billige her) og jeg var meget godt overrasket, for der var rigtig mange gode ideer derinde!

Anmeld

11. juni 2009

Mira0911

Cris skriver:

Hmmm det ved jeg ikke. Jeg har den lige her. Den hedder:

"Games to Play with Babies" fra Jackie Silberg

Jeg fand den i Indien og jeg vidste ikke, om den var god eller dårlig. Men den var billig  (bøger er meget billige her) og jeg var meget godt overrasket, for der var rigtig mange gode ideer derinde!

Den bog jeg har, synes jeg os der er mange gode aktiviteter i for lille bebs... sanglege osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.