De er ikke til at faa hjælp hos skat, saa nu prøver jeg jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Karina84

Okay, forstaar bare ikke at vores forsikringsdame ikke var klar over dette? Plus, hvis du gaar ind til en syningshal (altsaa der hvor man ellers kan gøre det nu), saa skal du bare ha id, gammel reg.attest og oplyse hvilket forsikringsselskab du vil forsikre din bil i, saa finder de selv de oplysninger de skal bruge...

Men tror bare vi dropper at gøre det elektronisk og kører ud og gør det fysisk i stedet

Tak for jeres svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Lady Marion <3

Karina84 skriver:

Okay, forstaar bare ikke at vores forsikringsdame ikke var klar over dette? Plus, hvis du gaar ind til en syningshal (altsaa der hvor man ellers kan gøre det nu), saa skal du bare ha id, gammel reg.attest og oplyse hvilket forsikringsselskab du vil forsikre din bil i, saa finder de selv de oplysninger de skal bruge...

Men tror bare vi dropper at gøre det elektronisk og kører ud og gør det fysisk i stedet

Tak for jeres svar!

Du skal stadig have forsikringsbeviset med hvis du skal omreg. fysisk

Anmeld

13. december 2012

Karina84

Du skal stadig have forsikringsbeviset med hvis du skal omreg. fysisk

Taget fra nettet:

• Original registreringsattest (husk både del 1 og del 2 hvis adskilt)
  • Gyldig identifikation (pas eller kørekort) eller en fuldmagt
  • Du skal ikke medbringe forsikringsbevis længere, vi skal blot vide hvilket forsikringsselskab du ønsker, og om du vil have kaskoforsikring på køretøjet.

Og fra skats hjemmeside:

Hvis du vil have en nummerpladeoperatør eller en af SKATs nummerpladeekspeditioner til at omregistrere køretøjet for dig, koster det 380 kr. Vær opmærksom på, at der også kan være ventetid.

Det skal du have med:

• Registreringsattest
  • Oplysning om et forsikringsselskab, der er online eller et forsikringsbevis
  • Billedlegitimation.

Saa det tror jeg altsaa ikke man skal mere  jeg mener at det var i sommers at reglerne blev ændret en smule.

Anmeld

13. december 2012

Lady Marion <3

Karina84 skriver:

Taget fra nettet:

• Original registreringsattest (husk både del 1 og del 2 hvis adskilt)
  • Gyldig identifikation (pas eller kørekort) eller en fuldmagt
  • Du skal ikke medbringe forsikringsbevis længere, vi skal blot vide hvilket forsikringsselskab du ønsker, og om du vil have kaskoforsikring på køretøjet.

Og fra skats hjemmeside:

Hvis du vil have en nummerpladeoperatør eller en af SKATs nummerpladeekspeditioner til at omregistrere køretøjet for dig, koster det 380 kr. Vær opmærksom på, at der også kan være ventetid.

Det skal du have med:

• Registreringsattest
  • Oplysning om et forsikringsselskab, der er online eller et forsikringsbevis
  • Billedlegitimation.

Saa det tror jeg altsaa ikke man skal mere  jeg mener at det var i sommers at reglerne blev ændret en smule.

Okay , så er det da blevet langt nemmere   sidst jeg omreg. skulle man nemlig bruge et ..

Anmeld

13. december 2012

Karina84

Lady Marion <3 skriver:

Okay , så er det da blevet langt nemmere   sidst jeg omreg. skulle man nemlig bruge et ..

Ja det kan godt passe  Det er ogsaa derfor jeg ikke kan forstaa hvorfor man skal taste det ind paa skats hjemmeside. Det burde være nok bare med selskab og om man vil ha kasko eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.