Skal jeg vække hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Troldemommi

Johanne har altid været rigtig dygtig til at sove, hun kommer i seng kl 19.00 og vågner som regel kl 7.00-7.15 om morgenen, men nu er hun på det sidste begyndt først at vågne ved 8.00 tiden, hendes DP vil helst have at børnene møder ind senest halv 9, og det er lidt svært at nå, i ved morgenmad, omklædning, hygge, og kørsel.

Min mor siger at jeg da bare skal vække hende ved 7 tiden, men mit moder hjerte siger mig at min datter sover fordi hun har brug for søvnen, DP har ikke kommenteret det endnu.

Ville du vække hende kl 7 eller lade hende sove?

Jeg er pt ledig så det er ikke et problem for mig, men det kan det blive når jeg kommer i job.

Hun er næsten 15 måneder, og udvikler sig helt normalt ellers.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Nadia&Daniel

Monica P skriver:

Johanne har altid været rigtig dygtig til at sove, hun kommer i seng kl 19.00 og vågner som regel kl 7.00-7.15 om morgenen, men nu er hun på det sidste begyndt først at vågne ved 8.00 tiden, hendes DP vil helst have at børnene møder ind senest halv 9, og det er lidt svært at nå, i ved morgenmad, omklædning, hygge, og kørsel.

Min mor siger at jeg da bare skal vække hende ved 7 tiden, men mit moder hjerte siger mig at min datter sover fordi hun har brug for søvnen, DP har ikke kommenteret det endnu.

Jeg er pt ledig så det er ikke et problem for mig, men det kan det blive når jeg kommer i job.

Monica

Jeg havde ikke vækket hende (men jeg går også hjemme)

Laura plejede også at sove til kl. 8 (de skal senest være i vs kl. 9) - men hun er hun begyndt at vågn kl. 7-7.30 (bare lige sådan af hende selv)

Anmeld

13. december 2012

B&J

uhh det lyder som daniel...

daniel kommer også i seng kl 19 og vil gerne sove til kl 8-9stykker

men han har fundet ud af hverdagene kommer han op kl 07 og i weekenden kommer han i seng kl 19.30 og står op kl 9-930

Anmeld

13. december 2012

Frk.S

Altså vi bliver nogle gange nødt til at vække Freja. 

Da vi begge skal på job skal vi jo ud af døren og har ikke rigtig noget valg. 

Men jeg har da også lidt svært med at vække hende når hun ligger dér og sover så sødt. 

Anmeld

13. december 2012

Troldemommi

B&J skriver:

uhh det lyder som daniel...

daniel kommer også i seng kl 19 og vil gerne sove til kl 8-9stykker

men han har fundet ud af hverdagene kommer han op kl 07 og i weekenden kommer han i seng kl 19.30 og står op kl 9-930

Jeg syntes bare det er synd at vække små børn der ligger så sødt og sover

Anmeld

13. december 2012

B&J

Monica P skriver:

Jeg syntes bare det er synd at vække små børn der ligger så sødt og sover

ja det er det også, men de skal jo desværre lære det for når de skal i børne have eller skole osv der vækker vi dem også.... og ja det er ikke sjovt det går lige i hjertet,

Anmeld

13. december 2012

Troldemommi

Frk.S skriver:

Altså vi bliver nogle gange nødt til at vække Freja. 

Da vi begge skal på job skal vi jo ud af døren og har ikke rigtig noget valg. 

Men jeg har da også lidt svært med at vække hende når hun ligger dér og sover så sødt. 

Hvis jeg skulle afsted på arbejde ville jeg også være nødt til det, men syntes ikke der rigtig er belæg for det pt

Anmeld

13. december 2012

Troldemommi

B&J skriver:

ja det er det også, men de skal jo desværre lære det for når de skal i børne have eller skole osv der vækker vi dem også.... og ja det er ikke sjovt det går lige i hjertet,

Nej det er der selvfølgelig noget om, det er ikke så nemt når man er B menneske

Anmeld

13. december 2012

B&J

Monica P skriver:

Nej det er der selvfølgelig noget om, det er ikke så nemt når man er B menneske

Uhh nej det kender jeg alt alt alt for godt jeg er også et stort B menneske så jeg elsker om weekenden når vi kan sove JUBIIIIIIII

Anmeld

13. december 2012

MyLove E

Monica P skriver:

Monica

Skal vi ikke bytte:-)? Elias kommer i seng kl 19 ca og sover så kl 21 og vågner igen kl 23 og nok også igen kl 3 og så kl 6-7:-(

Men jeg ville nok snakke med dp om det er ok at hun først kommer kl 9.
Hvordan sover hun der henne??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.