testosteron behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
7 svar
2 synes godt om
13. december 2012

Anonym trådstarter

Er anonym da jeg ikke ønsker at folk skal hører om at vi vil forsøge på at få børn før det rent faktisk lykkes os.

Vi har fundet ud af min mand har helt ekstremt lavt testosteron niveau og han skal derfor til at have indsprøjtninger for det jævnligt, men så er mit spørgsmål til jer andre der har været/er igennem det samme, hvornår fik i at vide i godt måtte begynde at forsøge på at lave børn? og hvor lang tid gik der fra første behandling til i sad med en positiv test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

Nessie

Jeg kender ikke til det, men trækker den lige op

Anmeld

16. december 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg kender ikke til det, men trækker den lige op

Det kan da også være der ikke er særligt mange der har været i det, for synes der er mange der har sagt det samme som dig men tak for hjælpen.

Anmeld

16. december 2012

Nessie

Anonym skriver:

Det kan da også være der ikke er særligt mange der har været i det, for synes der er mange der har sagt det samme som dig men tak for hjælpen.

Jeg tror det ikke. Jeg tror ikke der er mange herinde der har oplevet det, men det er da værd at spørge sig frem

Anmeld

19. december 2012

Sandradee82

Anonym skriver:

Er anonym da jeg ikke ønsker at folk skal hører om at vi vil forsøge på at få børn før det rent faktisk lykkes os.

Vi har fundet ud af min mand har helt ekstremt lavt testosteron niveau og han skal derfor til at have indsprøjtninger for det jævnligt, men så er mit spørgsmål til jer andre der har været/er igennem det samme, hvornår fik i at vide i godt måtte begynde at forsøge på at lave børn? og hvor lang tid gik der fra første behandling til i sad med en positiv test?

Hejsa

Håber at sygehuset har undersøgt ham grundigt - min mand får også sprøjter med testestoron - men det er desværre fordi han har Klinefelter :-(

Håber det lykkedes for jer..

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Sandradee82 skriver:

Hejsa

Håber at sygehuset har undersøgt ham grundigt - min mand får også sprøjter med testestoron - men det er desværre fordi han har Klinefelter :-(

Han har fået det at vide fordi han fejler noget med knoglerne, så derfor har de testede ham for hvor hans testestoron lå henne, hvor de så fandt ud af det var ekstremt lavt, så er ret sikker på det er derfor, når testen viser det, men ved da ikke om der er andre sygedomme der vises ved det også?

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Er der slet ingen?

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Sandradee82 skriver:

Hejsa

Jeg bliver nødtil at kommentere dit svar fra den gang, for vi har lige fået at vide i dag han nok er xxy, så du havde ret i man ikke kskal være sikker på det bare er det de fejler, før de er gennemtestet, desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.