Sidder lige og skriver med en veninde - hun var den første jeg fortalte at jeg var gravid og har flere gange spurgt, om hun skal blive ved med at holde hemmeligheden (er 13+0 idag). Min kæreste vil ikke have det offentliggjort på FB endnu (fordi han ikke har sagt det på arbejdet endnu), så jeg må ikke sige noget. Vi har fortalt familien det og jeg har sagt det til 3 veninder nu... men jeg ved de kan holde på en hemmelighed.
Nå, men så skriver min veninde i dag at jeg nok ikke kan holde hemmeligheden meget længere, for der er flere der har spurgt hende om jeg er gravid... og så skriver hun "det er nok det med ingen alkohol"... 
Jeg spørger hende hvem der dog har spurgt hende og hun giver så et par navne og jeg tænker at dem har jeg da ikke set siden jeg blev gravid... så hvordan pokker ved de jeg ikke drikker? Det er jo ikke noget jeg har skrevet vildt og voldsomt om på FB. Tror faktisk slet ikke jeg har nævnt det dér... jo, igår havde jeg en ven på besøg og han havde købt rød sodavand, så det skrev jeg, men det var jo hans idé og ikke min...
Så det er da lidt mærkeligt? Og jeg har aldrig været god til det med at folk går bag ens ryg og ikke bare direkte til én... fx at de nu spørger min veninde fremfor at rette spørgsmålet direkte til mig, selvom det er mig det handler om. Hvad skal det til for? Hvorfor spørger de ikke bare mig selv i stedet? Hader at folk går bag ens ryg 
Jeg bliver så ked af det når folk ikke kan være ærlige på den måde. Jeg ved godt det ikke er i en ond mening eller noget denne gang, men jeg har bare virkelig dårlige erfaringer med det og jeg kan slet ikke holde det ud 
Anmeld