vokset fra hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Moar2011

når manden siger "vi er nok bare vokset fra hinanden" hvad mener mændene så med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

come2

Storms-Mor skriver:

når manden siger "vi er nok bare vokset fra hinanden" hvad mener mændene så med det?

at kærligheden ikke er der i samme grad længere

Anmeld

13. december 2012

B&J

jeg vel mene det betyder man ikke længre har de samme drømme man ikke har de samme mål i livet man ikke er de samme steder, man er mere venner ind kærester/mandogkone

Anmeld

13. december 2012

Moar2011

B&J skriver:

jeg vel mene det betyder man ikke længre har de samme drømme man ikke har de samme mål i livet man ikke er de samme steder, man er mere venner ind kærester/mandogkone

ja, det er jo egentlig meget logisk

Anmeld

13. december 2012

Moar2011

come2 skriver:

at kærligheden ikke er der i samme grad længere

det er vel ikk så slemt at man evt kan kan få den op på samme grad .. men selvfølgelig man skal være to til at ville det

Anmeld

13. december 2012

B&J

Storms-Mor skriver:

ja, det er jo egentlig meget logisk

Anmeld

13. december 2012

JS<3

B&J skriver:

Enig 

Men er sikker på at hvis begge partner arbejder på det kan de sagtens finde hen hvor de engang var (:

Anmeld

13. december 2012

come2

Storms-Mor skriver:

det er vel ikk så slemt at man evt kan kan få den op på samme grad .. men selvfølgelig man skal være to til at ville det

Ja det handler jo om viljen til at ville.

Anmeld

13. december 2012

Moar2011

come2 skriver:

Ja det handler jo om viljen til at ville.

ja og den har han SLET ikke ..

Anmeld

13. december 2012

Moar2011

JS<3 skriver:

Enig 

Men er sikker på at hvis begge partner arbejder på det kan de sagtens finde hen hvor de engang var (:

ja, og så handler det vel om at han ville og have vilje til det .. og det har han slet ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.